3 Temmuz 2016 Pazar

Fedakarlık mı?O da ne?



Zaman geliyor,sinirlerimize hakim olamıyoruz.Kavga ediyoruz birileriyle.Ya ailemizle,ya arkadaşlarla ya da tanımadığın herhangi biriyle.Peki ipleri koparacak kadar ileri gittiğiniz oldu mu hiç?Benim olmamıştı.3 gün önceye kadar.

Biliyorum,dışarıdan kibirli ve soğuk biri gibi görünüyorum.Hiçbir şeyi umursamaz gibi duruyorum.Ama biliyor musunuz?Her şeyi içimde yaşıyorum.Dışarıya cheshire kedisi gibi sırıtırken,içimde ne kanlar akıtıyorum.

Fedakar değilmişim.Hiçbir şeyi umursamazmışım.Dünya sadece benim etrafımda mı dönermiş.Geç bunları kardeşim,geç.Bir çocuğunun kaderi senin ellerinde.Hem de bütün geleceği.Senin tek bir sözüne baktı mı bu gelecek?Sen haklı olduğun halde.Karşıdaki utanmaz yüz defa hak ettiği halde.Sen böyle büyük bir sorumluluk aldın mı hayatında?

İnsan sabrediyor.Sadece sevdikleri için.Katlanmak zorunda kalıyor bazı şeylere.Sizin o her şeyi bilirmiş gibi davranan beyinleriniz,bunları düşünebiliyor mu?Yaradandan daha mı üstünsün ki her şeyi bilir gibi yapıp bir de üzerini bencil ve kaba laflarınla süslüyorsun?

İçimi dökmek istedim sadece.En azından birilerine bu sessiz çığlığımı duyurmak istedim.Umarım beni anlayışla karşılarsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder