27 Ağustos 2017 Pazar

En İyi Running Man Bölümleri #4


Umarım sizleri fazla bekletmemişimdir.Ama geç olsun güç olmasın değil mi?


Yazının birinci bölümü >>> En İyi Running Man Bölümleri #1

Yazının ikinci bölümü >>> En İyi Running Man Bölümleri #2

Yazının üçüncü bölümü >>> En İyi Running Man Bölümleri #3

Running Man üyelerini tanımak isteyenlere >>> Bir Programdan Fazlası:Running Man



1)163.Bölüm


Bu bölüm en favori Running Man bölümlerim arasında çünkü konuklar arasında G-Dragon var!

Diğer konuklar Bigbang'den Seungri ve Daesung.

Bu bölümü izleyip de beğenmemişseniz,gözümde dünyaya inen bir uzaylıdan farklı değilsiniz.

Bölümün teması Kraliçe Song Ji Hyo'ya kendini sevdirip servetinden küçük bir pay almaya hak kazanmak.

Özellikle depresif zamanlar için birebir bir bölüm kendisi.


2)190.Bölüm


Angel Eyes diye bir dizi var bilir misiniz?Hah işte bu dizinin ekibiyle Running Man ekibi kapışıyor bu bölümde.

Konuklar;Boys Over Flowers'tan Gu Hye Sun,Bigbang'den Seungri,Personal Taste'deki ikinci adam Kim Ji Suk,Moon Lovers'ın ikinci adamı Kang Ha Neul,Liar Game dizisiyle bilinen Lee Sang Yoon.

Bölüm içinde en sevdiğim kısım merdiven çıkma kısmıydı.Yazık o kadar merdiveni çıkmaktan hepsi harap olmuştu.Bu yapımcıların gerçekten acıması yok valla :)


3)181.Bölüm


Bu bölümün konusu kadar konukları da tatlı.

Two World'den Lee Jong Suk,A Werewolf Boy'dan Park Bo Young,Vampire Detective dizisinden Lee Se Young bölümün tatliş konukları.

Lisedeki kızlı erkekli grupları canlandıran üyeler ve konuklar arasında,iki gizli aşık aşkını yaşamaya çalışıyor.Bakalım ne kadar başarılı olacaklar?


4)242.Bölüm


Jung Il Woo'yu saymazsak enler arasına girebilecek bölümlerden biri.

Konuklarımız Cnblue'nun solisti Jung Yong Hwa,Ft İsland'ın solisti Lee Hong Ki ve Jung Il Woo.Adamı o kadar sevmiyorum ki tanıtasım bile gelmiyor.

Bu bölümü izlerseniz neden sevmediğimi net bir şekilde anlamış olacak ve belki de siz de Jung Il Woo'dan nefret edenler derneğine ismini yazdıracaksınız.

Jung Yong Hwa neden bu kadar tatlı ve sempatik?Sadece onun için bile izlenebilecek bir bölüm.


Güncelleme!

5)362.Bölüm



Sevgili blogger Ashley Yuka'nın tavsiyesiyle izlediğim bu bölüm bir harikaydı!

Konuklar Park Seo Joon ve Kang Ha Neul.

Bölümün teması polis ve kötü adamlar.İki konuğumuz polistir ve bir de gizli bir memur vardır.Gizli memuru ve patronu bulup patronu yakalamak zorundadırlar.Bakalım sandıkları kadar kolay olacak mı?


4.yazımızda buraya kadardı.Sizin de önereceğiniz bölümler varsa zevkle listeme eklerim.Bir dahaki yazıda görüşmek üzere!

10 yorum:

  1. Yazıyı okurken Gd'nin havuzda ki şapşal halleri geldi gözümün önüne. Ji Hyo 'nun da en sevdiği bölümlerden biridir kesin. Prensesler gibiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ji Hyo peşinde köpek etti GD'yi,bence de mutludur :)

      Sil
  2. izlemedim diziyi bu antolojik bilgi aklımda olsun lazım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziden ziyade bir yarışma programı sevgili Deep :)
      İzlemediysen mutlaka tavsiye ederim.Tavsiye ettiğim herhangi bir bölümü izleyebilirsin,hepsi birbirinden güzel ve komik.Ben başladığım zamanlar genelde sevdiğim aktör ya da aktrislerin olduğu bölümleri izliyordum.İstersen sen de öyle yapabilirsin ^^

      Sil
    2. tımaam izliycem. fargo adlı diziyi yeni bitirdim. coen kardeşlerin. çok sevdim. şimdi de fight for my way başlıycam. running man tamam. bu isimde bir de film vaaar. arnold schwarzeneger. yarışma programı o da. :)

      Sil
    3. Fight for My Way çok iyi bir dizi.Akıp gidiyor su misali.
      Hadi ya,hiç duymamıştım.Bilgilendirme için teşekkürler :)

      Sil
  3. 163 kesinlikle mükemmeldi! bi kere bigbang vardı ki mükemmel olması için yeterli. ama daha da güzeli, bir zamanlar hayranı olduğum monday couple için unutulmaz bir bölümdü. gary şakkkk diye öpmüştü jihyo'yu. unutamam!

    son bölümler genelde project runningman olduğundan her ne kadar hala sevsem de eski bölümleri özlüyorum. ara ara dönüp tekrar izliyorum. ama 362 kesinlikle çok güzeldi. son zamanların ennn iyi bölümlerinden birisiydi.

    tüm running man yazılarını okudum ama bahsettin mi hatırlamıyorum. (bahsetmişsen boşver bu önerimi^^) 127. bölümde özellikle courage test kısmında o kadar çok güldüm ki! şiddetle tavsiyemdir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara 163'ü yeniden izlemeyi düşünüyorum.Çok özeldi ya ^^
      362.bölümde de bahsettiğin Project Running Man olayı vardı sanırım.O olayı anlayamadım,yeni yüzler vardı.Acaba stajyer gibi bir şeyler miydi?
      Son zamanki konseptleri beğendiğim pek söylenemez.İzliyorum ama genelde eskiye dönüş var bende de :)
      Önerdiğini hatırlamıyorum sevgili Melly,hemen bakıyorum!

      Sil
    2. kang gary ayrıldıktan sonra ve jihyo ve jongkook'un da ayrılma mevzuları çıkınca, reytinglerin düşmesiyle project running man gibi bir sisteme geçtiler. 3-4 hafta boyunca tek bir hedefe yönelik oyunlar oynayıp sonrasında büyük bir ceza veya ödül veriyorlar. ayrıca o yeni yüzler de giden gary yerine gelen 2 yeni üye maalesef... artık 8 kişiler. aslında çok iyi üyeler, maalesef dememin tek sebebi klasik 7'liyi çok özlemiş olmam... 7012!

      Sil
    3. Yeni üyeleri sevdim açıkcası,çok sırıtmıyorlar.Ama muhteşem yedilinin yerini kimse tutamıyor.
      Ayrılacaklarını duymuştum bende.
      Aslında bitse iyi olur,her şey tadında bırakılmalı.Böyle devam ederse yavaş yavaş birileri gidip başkaları gelecek,eninde sonunda bitecek.Eğer herkes varken bitirilirse kötü bir hatıra olarak kalmaz akıllarda.

      Sil