26 Ağustos 2017 Cumartesi

The Bride of the Water God Dizi Yorumu


''Ben bu diziyi asla izlemem.'' ''Kesin Goblin çakması gibi bir şeydir.'' gibi büyük laflarıma rağmen diziyi izledim.

Ben dahil çoğu kişi başlıkta ''gelin'' kelimesini görünce akıllar direkt Goblin'e gidiyor.Bir de Tanrıvari bir şeyse,buyrun curcunaya.

Ön yargımın diğer bir sebebi ise başroldeki kızdı.O kadar itici bir görüntü oluşturdu ki bende,izlerken sevmeyeceğimden %100 emindim.Fakat beklediğim gibi bir fiyaskosu olmadı.Aksine oynadığı karakteri sevince kendisini de sevdim.


Dizinin Konusu:Su Tanrısı (Allah'ım affet) olan Nam Joo Hyuk Tanrı taşlarını bulup Su Ülkesinin kralı olmak zorundadır.Tanrı taşları ise insan dünyasındadır.Dünyaya geldiğinde koordinatlarını ve güçlerini kaybeden Nam Joo Hyuk tesadüfen karşılaştığı Shin Se Kyung ile kendini büyük bir aşkın içinde bulacaktır.


Oyuncular


Nam Joo Hyuk / Habaek



Shin Se Kyung / Yoon Soo Ah



Krystal / Moo Ra



Gong Myung / Bi Ryeom



Lim Ju Hwan / Shin Hoo Ye



Dizi hakkındaki yorumlarım;

  • Aynı yıl içinde fantastik kategoride iki farklı ''Tanrı'' konulu diziler çekilmesini biraz garipsedim.Zamanında Master's Sun'dan dolayı hayalet konulu dizilere ilgi artmıştı ama aynı temada farklı bir dizi 2 yıl sonra gelmişti (Oh My Ghost).Olay böyle olunca çoğu kişi diziye ön yargıyla yaklaştı.
  • Baş aktör fazla genç baş aktris de fazla yaşlı durunca pek yakıştırılmadı.Aynı yaş farkı Lee Sung Kyung ile de var lakin Lee Sung Kyung'un yaşını fazla gösterdiği söylenemez.
  • Buna rağmen ikilinin uyumu irrite edici değildi.
  • İdollerin oyuncu olmasına karşıyım fakat Krystal istisnalarımdan biri.Bu konuda gerçekten yetenekli.Dizideki performansı mükemmeldi.
  • Kapsamlı bir yorum yapacak olursam diziyi beğendim.Hikaye hoştu,başlangıç güzeldi devamı da güzel ilerledi.Yılın ilk beşine girer mi?Belki.
  • Aynı kurgudaki tek rakibi Goblin olunca ister istemez karşılaştırdım.Goblin'e göre hatası çoktu,bazı soru işaretleri bıraktı kafamda ama bu,dizinin kötü olduğu anlamına gelmiyor.Sakin kafayla izlenebilecek hoş dizilerden biri olarak listemde yerini edindi.
  • Tanrı Ülkesi'nin dizaynı Amerikan filmlerini aratmadı.Fazlaca özenilmiş olduğu belliydi.
  • Dizide en sevdiğim karakter Shin Se Kyung'un karakteri oldu.Biraz da kendimle bağdaştırdığımdan dolayı sevgim iki kat daha arttı.Ama genelin kolay kolay seveceği bir karakter değil.Klasik Kore tiplemesi kızlarından baya farklı diyebilirim.
  • Ne çok drama boğulduk ne de fazla fazla güldük.Her şey tam dozundaydı ki bu da güzeldi.
  • Bir öpüşme sahneleri var ki,Kore dizileri izleyen biri kolay kolay böyle sahnelere tanık olamaz.Ama bu tutkulu öpücükler Nam Joo Hyuk ilişkisine pek yaramadı.Lee Sung Kyung ile kısa zaman önce ayrıldılar (nedeni bu mudur bilinmez ama ben böyle düşünüyorum :).
  • Gong Myung ile ilk defa bu dizide tanıştım ve çok sevdim.Artık takipçisiyim.
  • Zaten ikizler burcu olunca otomatikman seviyorum.Biz ikizlerin birbirimizden başka dostu yok :/
  • Nam Joo Hyuk'un saçlarını başta sevmesem de olgun bir görüntü yarattığı için sonradan gözüme güzel görünmeye başladı.Ama Allah aşkına,saçını benden başka,zamanın apaçi saçlarına benzeten yok mu gerçekten?
  • Dizinin en sevdiğim ost'u Glass Bridge'di.Mutlaka ama mutlaka dinleyin.
  • Kurgudaki gizemler dizinin devamı için kilit nokta oluştursa da bir süreden sonra sıktı.Lakin finale doğru öyle bir şey ortaya çıktı ki önceki sıkıcı şeyleri bir anda unutturdu.
  • Lim Ju Hwan her zamanki gibi iyiydi bu yüzden onunla ilgili pek bir şey söyleme gereği duymuyorum.
Senaryo okumadan birkaç kare;





Ön gösterim;

Ne kadar da güler yüzlü bir ekip


Ben bu ikiliyi yakıştırdım.Ya siz?

Diziyi gerçekten beğendim.Ufak tefek hataları var tabii ama izlenmezse yazık olur o yüzden ben izleyin derim.


Not:Bu bölümden sonrası replik ve spoiler içerir!


Nam Joo Hyuk'un sağ gösterip sol vurmaları beni benden aldı.






Krystal'in şişme adamı ciddiye alıp öpüşmeye çalışması da kahkahalara boğdu.



Gong Myung'un kılıbıklığa kadar varan sevgisi çok ama çok güzeldi!





Çok güzel bir itiraf değil miydi?





Bu ikili de diziye renk kattı.Ama daha çok görünmelerini isterdim.





Nam Joo Hyuk ve açık sözlülüğü

Tiplere gel ya!

Tanrı hizmetkarı olmanın zorlukları;



Birini sevmek için aranan ilk özellik bu olmalı tabii.


En güzel backhug'lardan biri

Finali yukarıda da belirtttiğim gibi çok sevdim.Ama anlamadığım bazı şeyler oldu.Mesela yarı insan yarı Tanrı olan Lim Ju Hwan gerçekten öyle miydi yoksa Ateş Tanrısı mıydı?Peki rahip ile birbirlerini nasıl tanıyorlardı?

Habeak güçlerini sadece Shin Se Kyung'u kurtarırken açığa çıkarabildi.Ama neden?Bu da bize açıklanmadı.

Diğer Tanrıların vasıfları zayıf kaldı.Sadece bir iki defa oradan oraya ışınlandılar o kadar.

Babanın ortaya çıkan gizemi harikuladeydi!Gecenin bir yarısı ağlamaktan helak oldum.Sabahına şişkin gözler de cabası.

Ceo Shin'in babası ortaya çıkmalıydı bence.Bu da eksiklerden biriydi.

Fakat sonuç olarak beğendim mi?Evet.Biraz daha üstüne düşülseydi yılın ilk üçüne rahatlıkla girerdi.

Umarım diziyi izlerken siz de benim kadar keyif almışsınızdır.Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle!

6 yorum:

  1. Goblin benzeri dizi mii ^^ Hemen izlemem lazım:) Tanrılı dizileri ben de izlerken hep Allahım affet ben inanmıyorum bunlara falan diyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece tema itibariyle benzer aslında.Hikaye farklı,yan hikayeler daha geniş yer tutmuş.Yorumunu merakla bekliyor olacağım :)
      Hahaha!Tövbe çeke çeke izledim bende.Allah affetsin.

      Sil
  2. Benim başrol Uşak yüzünden ilgimi çekmedi.Sende pek güzel yazmışsın ama gene de izleme listem de sonlarda yer alıyor şu anlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çok iyi anlıyorum sevgili Mavera.Ben de başta senin gibi düşünüyordum.Bir anda bir aşk gelmeli ki öyle başlanmalı,yoksa siddin sene izlenmez :)

      Sil
  3. Kötü yorumlar yüzünden bir türlü içimden başlamak gelmemişti diziye. Postu okuyunca ikna oldum valla :) Bir dizi fazla tutunca hemen benzer konularda bir sürü dizi çekilmeye başlıyor zaten. Bu yüzden bende de hayal kırıklığı oluşturuyor. İkizler burcu yorumuna çok güldüm yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdirebildiysem ne mutlu :)
      Haha!Acı gerçeklerden biri ne yazık ki ^^

      Sil