10 Haziran 2017 Cumartesi

Ruler:Master of the Mask Konusu


Yeni dönem bir MBC dizisiyle karşınızdayım.

Dizinin başrol kadrosu;


Remember,I Miss You ve Operation Proposal dizilerinde yer alan Yoo Seung Hoo,



Gene I Miss You,Who Are You:School 2015 ve Page Turner dizilerinde oynayan Kim So Hyun,



My Lovely Girl ve The Time We Were Not in Love dizilerinde yan rolleri üstlenen İnfinite'den L,



 Queen of The Ring'deki güzel kızımız Yoon So Hee.


Dizinin Konusu:Babası Pyunsoo adlı örgütün sayesinde tahta geçen Veliaht Prens'in (Yoo Seung Hoo) yüzü herkesten saklanmaktadır.Komutanlardan birini idam ettiren Veliaht Prens'ten,idam edilen komutanın kızı Kim So Hyun intikam almaya çalışacaktır.

Dizi 40 bölüm ve her bölüm otuz dakika.MBC dizi sektörüne yeni bir soluk getirmek istediği için midir bilinmez,böyle bir uygulamaya gitmiş.

Kadro güzel ama fazla genç.En azından Kim So Hyun Yoo Seung Hoo yanında fazla genç kalmış.Bu da bana Moonlight Drawn By Clouds fiyaskosunu hatırlatıyor.

Konu pek aham şaham değil ama en azından erkek kılığına girmiş bir kız ve ona aşık olan bir Prens yok (yani umarım olmaz).

Yoon So He'nin oyunculuğunu fazla kasıntı buluyorum.Daha yoğurulması lazım.

Kim So Hyun'un adam akıllı oynayacağı ilk başrol dizisi.Dizi bir şeye benzemese bile en azından oyunculuklar bize bir tatmin duygusu yaşatır diye düşünüyorum.

Tarihi dizilerdeki günümüz tatlı ve pürüzsüz kız makyajı versiyonundan nefret ediyorum,inandırıcılıktan aşırı uzak.

Siz kadro ve konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

6 yorum:

  1. Kadro güzel görünüyor. Finale doğru yaklaşsın da izleyeyim diye bekletiyorum. Tarihi dizilerde konular genellikle benzer oluyor zaten. Umarım sıkılmadan izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baya yayınlandı sanıp başladım ya :\ (Güya detoks uyguluyordu)
      Evet,ben de farklı bir şey beklemiyorum ama zamanında Park Bo Gum oynuyor diye Moonlight Drawn by Clouds'tan beklentim çoktu.Büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için.
      Yorumunu merakla bekliyor olacağım :)

      Sil
  2. anlamadım izlemeli miyiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana kalmış canım.Ben başladım,inşallah sonunu getiririm :)

      Sil
  3. Bence güzel yaa. İlerleyisi, işlenişi hoş yani. Ha devamı nasıl olur emin değilm ama sırf y.s. hoo için bile izlenir. Bu arada nasılsın? Ara falan vermiştin, dönüş mü yaptın, yoksa nefes mi alıyorsun? Bak bak whatsapp dan yazmıyor da gelmiş buradan yazıyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bakıyorum bebeğim.Çalışmaya gömüldüm şu aralar.
      Şuan 11.bölüme geldim güzel gidiyor,Allah bozmasın.
      Haha!Bayram sarmasını bitirebilirsem mesaj atacağım mutlaka :D

      Sil