27 Temmuz 2017 Perşembe

Bu Dizinin Hakkı Verilmedi:Bride of the Century


En güzel fantastik dizilerden biri olan bu dizi neden hak ettiği değeri göremedi anlayabilmiş değilim.

Kore izleyicisinden bahsetmiyorum.Belki orada tutmuştur ama burada izleyeni maalesef ki çok az.

Bence izlenmemesinin başını çeken sebeplerin ilki prestijli bir kanalda yayınlanmamış olması.Bir MBC yahut SBS dizisi değil çünkü.

Seyirciyi kadroya bakıyor... ''Eh.Tamam Hong Ki var ama...'' diye başlıyor lakin o başlat butonuna bir türlü basamıyor.

Tamam eksikleri vardı,yok değildi ama bir Secret Garden'da da eksikler vardı.Kurgudan değil,bazı inandırıcılık ve görsellikten bahsediyorum.

Evet,çok küçük detaylardı değil mi?İşte bu dizide de aynı hatalar var,fazlası yok.

Ama nedense izleyen blogger kardeşlerimizin çoğuna sevdiremedik bir türlü.Onlar sevmeyince onlardan fikir alan seyircilerde ön yargı ile yaklaştı ve kimse diziye başlamaya yanaşmadı.

En önce bütün bu ön yargıyı kafanızdan silip atın!

Zamanında Greatest Love sevenlere kulak verip o berbat diziyi izlediğim günlere lanetler yağdırıyorum.Yani herkesin ''Bu çok iyi ya!'' demesi iyi olduğu anlamına gelmiyor.Tam tersi de geçerli pek tabii.

Ben bu diziyi iki defa izlemiş,üçüncü defa başlayıp bazı aksaklıklardan dolayı devamını getirememiştim.Kore dizilerinden soğuduğum zamanlar beni o moddan çekip çıkaran birkaç dizimden biri de Bride of the Century idi.

Yorumuna değinmeyeceğim.Zaten istesem de değinemem çünkü teferruatlı yorumunu yapabilmek için hafızamın baya iyi olması gerekir,ki üzerinden azımsanmayacak derecede vakit geçti.

Konusundan kısaca bahsedeyim siz de araya sıkıştırmalık kaliteli bir dizi arıyorsanız hemen çeviri sitelerine gidip izlemeye başlayın :D

Dizinin konusu:Lee Hong Ki aile şirketlerinin varisidir.Ailede ise şöyle bir lanet vardır:Aileye gelecek olan ilk gelin ertesi gün ölmektedir.Lee Hong Ki'nin bir anda kaybolan nişanlısı yerine getirilmiş,ona tıpa tıp benzeyen köylü kızımız Jin Sung'u acaba ne gibi bir kader beklemektedir?

8 yorum:

  1. Ben bu diziye başlamıştım hatta kızın iki karakteri oynamakta gayet iyi iş çıkardığını düşünmüşümdür.Ama sonra niye devam etmedim bilmiyorum.Acaba tamamlanmadan mı baktım hatırlamıyorum.Ama izlerken keyif aldığım bir dizi olmuştu.
    Dediğin gibi her popüler dizi çok iyi manasına gelmiyor.Mesela bana göre Goblin de abartılcak kadar değil:)) Ama iki popüler oyuncu işi götürünce çok da senaryoya bakılmıyor.Descendants of the Sun de aynı şekilde ,yan başrollerin hatrına izlemişimdir.
    Kenarda köşede kalmış ,kıymeti bilinmemiş diziler var olmaya da devam edicek maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel konuştun ya :) Gerçekten bazı dizilerin hak ettiği değeri görememesi üzüyor beni ve maalesef ki böyle diziler var olmaya devam edecek.Bizim işimiz de böyle kıyıda köşede kalanları elimizden geldiğince ortaya çıkarmak.

      Sil
  2. Hong Ki candır. Oynadığı dizileri sevmişimdir hep. Ben diziyi sevenlerdenim. Sırf popüler oyuncular oynuyor diye şişirilmiş dizilerden çok daha güzel. Kıymeti bilinmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bunu dizileri izledikçe kavramaya başlıyoruz.Mesela milletin ölüp bittiği Lee Min Ho dizilerini ben ayılıp bayılarak izleyemiyorum :)

      Sil
  3. Sonuna kadar katılıyorum. Bence de haksızlık ediliyor diziye. Ben izlediğimde çok sevmiştim. Başroldeki kadın oyuncu da çok tatlı ve sempatik. Hong Ki den bahsetmiyorum bile. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı fikirde olan başka bir 'Bride of the Century'sever daha!
      Hong Ki çok iyiydi gerçekten :) Baş aktris yanlış hatırlamıyorsam City Hunter'da koruma rolündeydi.Orada da sevmiştim ben.

      Sil
  4. Konu çok ilginç, aileye gelen gelin ölüyor!!! Merak ettim hiç Kore dizisi izlememiş ben bile. :) Teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ilk defa Kore dizisi izleyeceklere önerilebilir mükemmel bir dizi :)

      Sil