13 Temmuz 2018 Cuma

Mr.Sunshine İnceleme | İlk İki Bölüm Nasıldı?


Bu diziyi o kadar çok bekledim ki...Beklentilerimi şimdiden %300 kadar karşılamış durumda!

Hollywood'un ünlü Asyalı aktörü Lee Byung Hun ile dünya sinemasına damga vuran Hizmetçi filmiyle tanıdığımız Kim Tae Ri başrolü paylaşan büyük isimler.

Romantic Doctor,Teacher Kim'den Yoo Yeon Seok,



En son Park Hae Jin ile oynadığı dizi Man to Man'den hatırladığımız Kim Min Jung,



Six Flying Dragons ve Misaeng dizilerine hayat veren Byun Yo Han kadrodaki diğer isimler.



Dizinin Konusu:Lee Byung Hun küçükken Amerikan askerlerinin gemisine sığınmış ve yıllarca Amerikalı bir asker olarak hayatını idame ettirmiştir.Görev icabı Joseon'a gönderilir ve burada Kim Tae Ri ile karşılaşır.Kim Tae Ri aristokrat ailenin kızıdır.Bu iki kişiyi bir araya getiren şey büyük bir suikasttır.

Fragmanı izlerken dikkatimi en çok Byun Yo Han çekmişti.''Dizide en sevdiklerimden biri olacak.'' demiştim ama ben hepsini şimdiden sevdim.Gene de gözüm üstünde olacak Byun Yo Han'cığım.

Kim Eun Sook bir dizi yazar,Lee Eun Bok'da o diziyi yönetirse kötü olma ihtimali var mı?Siz cevap vermeden söyleyeyim:HAYIR.NASLA.KATİYEN.

Önce Lee Byung Hun'dan başlamak istiyorum.En merak ettiğim İngilizce konuştuğu kısımlardı.Red 2 filminde kendisini izlemiş ama dublajlı izlemiştim. (gerçi sonradan başka yerlerde izleyip görmüştüm ama olsundu)


Hemen farkını belli etti.Tam bir Amerikalı gibi konuştu,davrandı.Bu kadar iyi olması da garibime gitti.Normalde bizimkiler dizilerde pek iyi konuşamıyor,biliyorsunuz.Konuştukları dil İngilizceden başka her dile benziyor.

Adam 48 yaşında ama gençlere taş çıkartıyor.Oynadığı aksiyon sahneleri profesyonellikten gram eksik değildi.İlerleyen bölümlerde daha güzel sahnelere şahit olacağımıza eminim.


Takım elbisenin yakıştığını söylememe gerek var mı bilmiyorum.Olsun,gene de söylemiş olayım.Çok çok çok yakışmıştı.

İfadelerine değinecek olursam...biraz donuktu.Belki oynadığı karakter bunu gerektiriyordur,emin değilim.Ama aşkla bakacağı sahneleri merakla bekleyeceğim.

Lee Byung Hun en son 2009'da Iris isimli bir Kore dramasında Kim Tae Hee ile birlikte oynamış.Ondan önceki dizi kariyeri 1990'lara kadar uzanıyor.2009'dan sonra birçok Amerikan filminde rol aldı.Terminatör,G.I Joe bunlardan sadece ikisi.

Kim Tae Ri'ye gelecek olursak...

Güzel hatun.Güzel oynadı.


...ve bu kadar.İlk iki bölüm kendisini tahlil etmem için yeterli değildi.Ama ikisinin farklı bir çift olacağını söyleyebilirim.Çok fazla aşk dolu sahneler göreceğimizi düşünmüyorum.Lakin görmek ister miyim?Bittabi.

Diğer oyuncuları pek gözleyemedim çünkü verilen sahne süreleri kısaydı.Ki normaldi.

Kim Min Jung'a karşı ön yargılıydım ama beklediğim kadar sinir bozucu değildi bu yüzden kanım ısındı.

Savaş sahnelerinin inandırıcılığı beni benden aldı.İyi manada.Baya aldı götürdü yani.Sanki o andaymışım hissini bizzat verdi.

Lee Byung Hun'un küçüklüğünü oynayan çocuk yetenekliydi.Zaten Koreli çocuk oyuncular hayal kırıklığına uğratmıyor beni.Dizi yapımcılarının özendiği belli oluyor.

Dizinin yayın günleri Cumartesi-Pazar.Online olarak takip etmenizi şiddetle öneriyorum.

Lee Byung Hyun hakkında bilgi edinmek için şuraya tıklayabilirsiniz.

Şimdilik bu kadar bebişlerim.SeRa kaçar!

4 yorum:

  1. hımmmm çok sevmişsiiin seeen bunuuu :)

    YanıtlaSil
  2. Deep önerince merak saldım, senin yorumun sayesinde daha çok merak ettim, izleme listeme ekleyeceğim. :D

    YanıtlaSil