20 Mayıs 2016 Cuma

Kuaför Deneyimlerimiz




                                Hepimiz isteyerek ya da zorla bir kuaföre gitmişizdir.Ben makyaj yaptırmak için hiç gitmedim fakat saçımı kestirmek için milyonlarca belki de.Evde ablam derdi sürekli 'Ben keseyim,neden dışarıdaki adamlara paranı harcıyorsun.' diye.Fakat güvenemezdim.Ya yamuk olursa,ya beğenmezsem.Sanki kuaförde kesilen her saçı beğenmişim gibi.Ergenliğimde başladım kuaför gezilerine.Yönlendiren kimse de olmayınca civardakilerden başladım öncelikle.Hepsini tavaf ettim fakat hiçbirini beğenmedim.Ya mübarek,şehrin sonunda oturuyorsun neredeyse.Oradan iyi bir kuaför çıkmayacağı belli.İyi bir tecrübe kazandıktan ve baya bir para kaybettikten sonra çarşıya çıkmayı akıl edebildim.Ablamın arkadaşının tavsiye ettiği bir kuaföre gittim.Saçım baya uzundu o zamanlar ve ben kısalsın istemiyordum.Adama:''Aman lütfen çok kısalmasın!Kısalsın istemiyorum!Lütfen bir şeyler yapın!'' 10 dakikalık bir nutukun ardından adamın sabrını takdir ettim.Fakat anlamalıydım bir şekilde intikam alacağını.Öyle de oldu.Uçlarını aldırdığım ve 30 Türk Lirası bayıldığım kuaförden eve dönünce bir baktım,ucundaki kırıklar hala var.İçimden manalı birçok sıfat söylemek geldiyse de sanırım hak etmiştim.Bıraksana adama,işini yapsın.Annem de duyduğum binbir laf ile sonunda akıllandım (beni ikna eden tek şey annemin 10 metre uzaktan fırlattığı elmas süslü terlikleriydi).


                               Herkes gibi kendi kuaförümü binbir zorlukla bulmuş olsam da kuaför deneyimlerim pek de iç açıcı değildi.Verdiğim onca para da cabası.


                               Lütfen benimle deneyimlerinizi paylaşın.İyi bir gün geçirmeniz dileğiyle...

                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder