6 Şubat 2017 Pazartesi

Blackpink Hakkında Son İzlenimler

black pink ile ilgili görsel sonucu

Yg Entertainment'tan çıkış yapan kız grubumuz Blackpink hakkında son izlenimlerimi sizlerle paylaşıyorum.Blackpink kimdir derseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Blackpink Whistle ve Boombayah'ten sonra Playing with Fire ve Stay şarkıları yayımladı.Stay şarkısını pek sevemedim ama Playing with Fire ben de gene Boombayah etkisi yaptı.

Ve ünleri neredeyse bütün dünyaya yayıldı.İzlediğim bütün reactionların hiçbirin de olumsuz bir tepkiye rastlamadım.İlk izleyenler özellikle Lisa'ya bayılıyor.

Gençlerin Tepkisi adlı Y'tube kanalında Blackpink ile ilgili reaction'ı izlemenizi tavsiye ederim.Herkes gibi onlarda sevdi,merak etmeyin :)

Blackpink ilk varyete programı olarak Weekly Idol'a katıldı.Belki biliyorsunuzdur,Weekly Idol Kore'nin en ünlü programlarından biri ve bu programa katılmak sanıldığı kadar kolay değil.Özellikle çıkıştan hemen sonra.Helal olsun be Blackpink!

Daha sonra başka programlara da katılmışlardır ama izleme fırsatım olmadı.Ben konuk oldukları Running Man bölümünü izledim (330.bölüm).İzlediğim iki programdan da anladığım kadarıyla aralarında şovlara hemen uyum sağlayabilen tek isim Jisoo.Zaman geçtikçe hepsi alışacak lakin daha ilk çıkışında,şovlarda böyle sempati yaratıp doğal davranmak her yiğidin harcı değildir diye düşünüyorum.

SBS'te düzenlenen yılın programında Bigbang sahnedeyken verdikleri tepkileri gerçekten çok samimiydi.


Golden Disk Ödülleri,Melon Müzik Ödülleri,SBS Gayo Daejeon,performans sergiledikleri yerlerden sadece birkaçı.

Bu arada atlarsak büyük ayıp etmiş oluruz.Blackpink hayranlarına verilen isim Blink olarak kararlaştırıldı.

Koreli netizenler de dahil çoğu kişi Blackpink'in sahne kıyafetlerinden övgüyle bahsediyor.

black pink mma ile ilgili görsel sonucu


blackpink sbs gayo daejun ile ilgili görsel sonucu


blackpink golden disc award ile ilgili görsel sonucu

2016 MAMA'da iki ödülün sahibi oldular.(En İyi Müzik Video Ödülü/Whistle ve 2016 Best of the Next Award/Female)

Yeni öğrendim sizinle de paylaşmak isterim.IKON grubunun lideri B.I,Whistle'ın yazarıymış.Empty (Winner) ve My Type (IKON) şarkılarını da yazmış aynı zamanda.

Blackpink Billboard Kanada Hot 100 listesine giren ilk Koreli kız grubu oldu.

Billboard Dünya Albümleri listesinde birinci sıradaki B.A.P'ın ardından hemen sonra gelmeyi de başardı mini mini kız grubumuz.

Blackpink şimdiden globalleşen gruplar arasında kendine yer edindi.2 yıl sonrasını benim kadar siz de merak ediyorsunuzdur,değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder