7 Şubat 2017 Salı

The Legend of the Blue Sea'yi Neden Yarım Bıraktım?

the legend of the blue sea pinterest ile ilgili görsel sonucu

Promosyonları sırasında merakla beklediğim dizilerden biri de The Legend of the Blue Sea idi.Peki bu diziyi neden yarım bıraktım?

Hasretini çektiğimiz iki dev oyuncuyu aynı dizide başrolü paylaşırken görecek olmak hepimizi heyecanlandırmıştı.

Dizi başlamadan kaç tane fan art'a rastladım,inanın saymayı bıraktım bir süreden sonra.

Fakat olmadı.

Dizinin kurgusundan önce oyunculardan konuşmak istiyorum.Tamam Lee Min Ho gene izlettirdi kendini.Fakat Jun Ji Hyun'a edecek tek bir kelimem bile övgü dolu değil.

the legend of the blue sea pinterest ile ilgili görsel sonucu

Jun Ji Hyun'u ben bu dizide aşırı yapay gördüm.Aşık rolü yapmada berbattı.Ben çıkıp oynasam daha inandırıcı olurdu seyircinin gözünde. "Heo Joon Jae.İyi misin Heo Joon Jae?!" derken bile duygularından yoksun bir şekilde hareket ediyordu.

Bu kadar taşlamalı konuşmama lütfen darılmayın.Ağır eleştiri yapıyorum çünkü çaylak bir oyuncudan daha berbat bir performans sergiledi Jun Ji Hyun.O kadar isteksizdi ki kamera karşısında,tek başına beni bütün bir diziden soğuttu.

Gel gelelim dizimizin kurgusuna.

the legend of the blue sea pinterest ile ilgili görsel sonucu

Bu yorumum tamamen subjektif olacak.Çünkü benim sevmediğim 'Kore klişeleri'ni bazılarınız bayılarak izliyorsunuz.Tamamen saygı duyuyorum.

Evet,dizi resmen klişe abidesiydi.Başlarda çok beğendim,hatta ilk iki bölümle beklentim daha da yükseldi fakat gene hayal kırıklığı.

Bir süreden sonra klişe moduna girdik ve bir daha da çıkamadık.İnanın devamında ne olacak hiç mi hiç merak etmiyorum.

Özellikle reenkarne olayı.Bildiğiniz gibi Güney Koreliler sonraki hayatın var olduğuna yani reenkarnasyona inanıyorlar.

İlk izlediğim zamanlar baya şaşırtıyordu beni reenkarne içerikli diziler.Fakat artık o kadar sıkıldım ki,reenkarnasyonla harmanlanmış bir Kore dizisi hiç mi hiç ilgimi çekmez oldu.

Hadi tamam.Reenkarnasyon inançlarında var olduğu için hemen hemen bütün fantastik dizilerde işlenmesini doğal kabul edelim.Fakat adamın reenkarne olduğu gözümüze gözümüze sokulurken,sanki ilk defa izleniyormuş ve tahmin edilemezmişcesine aksettirilmesi beni asıl soğutan kurgusal klişeydi.

Sonuç olarak,üzgünüm The Legend of the Blue Sea severler.Bu dizi benim gözümde sınıfta kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder