2 Mayıs 2017 Salı

Bayanlar Jilet Kullanmalı Mı?

venüs jilet pinterest ile ilgili görsel sonucu

Evet yıllardan beri süregelen bir tartışma.Jilet kullanmalı mıyız?

Büyüklerimiz bizi sürekli korkutmuştur.''Aman sakın alayım deme!''  ''Baş edemezsin bak sonra.''  ''Goril gibi çıkar kılların!''

Ben de bu korkutmaların mağdurlarından biriydim ve uzun süre ağda kullandım.

Ağda çok sancılı.Sancılı derken acısından söz etmiyorum.Yok ağdayı ısıtacaksın.Alacağın yere örtüler serip özene bezene hazırlayacaksın.Ağdayı süreceksin ama bir şekilde orana burana yapışacak.Bir de görmediğin yerlere yapışmaya görsün.Halıya-koltuğa oturduğunda oraya yapıştırırsın.İşin yoksa bir de orayı temizle.

Bir gün arkadaşım bana dedi ki:''Ayy!Kolların ne kadar kıllı!'' Allah razı olsun kardeşim.Sen ne kadar kibarsın öyle.Kolloron no kodor kollo.

Ben de taktım ister istemez.Bir de gitti milletin içinde bağıra çağıra söyledi.Herkesin gözü benim koluma kaydı hemen.''Kessen ormanseverler ayaklanır.'' diye içlerinden geçirdiklerine eminim.

Yıllardan beri özenle koruduğum kol kıllarımı almanın vakti geldiğini anladım ve vurdum jileti.

Böyle şeyleri yakınlarına söylemeyeceksin.Çekeceksen tek başına çekeceksin acısını. ''Çok pişman olacaksın.''  ''Baş edemeyeceksin kesin,neden aldın ki?''

Başta acemi olduğum için kestim bir taraflarımı.Aynı zamanda uygun jileti bulmaya çalışıyordum,birçok farklı jileti denedim.Hem marka hem bıçak sayısı açısından.

Öncelikle jilet olmayan kılları çıkartmıyor arkadaşlar.Yani ''Jiletle alırsan kılların çoğalır.'' gibi bir ifade tamamen saçmalık.

Ama kalınlaştırıyor.

Eğer ağdayı yaptığında 4 gün sonra çıkmaya başlıyorsa (1 ay sonra çıkar lafı tamamen yalandır) jileti kullandığında 2 gün sonra çıkıyor.Ee onu da alın bir zahmet.İki güne bir banyoya giriyorsunuzdur.İki dakikanızı almaz.

Ben hem kollarımı hem koltukaltlarımı hem üst hem alt bacaklarımı her girdiğimde alıyorum ve 20 dakika içinde duşumu tamamlıyorum.Tenim bebek teni gibi oluyor.Üstüne de biraz bebek yağı.Oh mis!

Eğer yeni başladıysanız hızlı olayım derken birden almaya kalkmayın çünkü bir taraflarınız da iz bırakacak kesikler yaratırsınız.Yavaş yavaş başlayın,acele etmeyin.Zamanla hızınızı oturtacaksınız zaten.

Bana laf eden yukarıda bahsettiğim yakınlarım da jilet kullanmaya başladı sonradan,onun da haberini vereyim :) Hatta benden akıl alır oldular ''Hangisini alayım?'' diye.

Tek bıçaklı jileti kolunuza bacağınıza kullanmayın.Elinizde tek o varsa sadece özel bölgenize kullanın.Ama özel bölgenizde de ister istemez kesikler yaratabilir.Yani ben tek bıçaklı jileti çok önermiyorum.

Başta iki bıçaklı jilet kullandım.Güzel aldı ama kesiği çok oldu.Sonradan üç bıçaklıya geçtim,kesik yaratmadı ama iyi de almadı.

Zamanla oturttum.İki bıçaklıyla üstünden bir kez geçiyorsam,üç bıçaklıyla iki kez geçmem gerekiyor.Tabi ömrü de kısalıyor ister istemez.Ama en iyisi üç bıçaklı,emin olun.

Marka takıntım yok ama ismi çok duyulmamış bir marka almanızı da fazla önermiyorum.Bir şekilde bir taraftan patlak veriyor.

Umarım yazımla sizlere bir şeyler katabilmişimdir.Kendinize iyi bakın.

14 yorum:

  1. Bende jilete karşı ön yargıları olan biriydim. Bahsettiğin sözlerin aynısı bana da söylendiği için insan korkarak yaklaşıyor gerçekten. Bende çok memnunum ve gerçekten çok pratik. Kullanmaktan çekinenler için çok güzel bir post olmuş. Keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acayip pratik gerçekten.O kadar zaman boşuna acı çekmişiz :)
      Teşekkürler💕 Bende sırf başlamak isteyip de başlayamayanlar için yazdım.Eğer zamanında ben de böyle bir şey okumuş olsaydım,jiletle bu kadar geç tanışmazdım.

      Sil
  2. Hahaha:) Çok güldüm. Reklam yapmamışsın ama anladığım kadarıyla Venüs iyi. Ben yeni duydum gerçi. Bir deneyeyim bari:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebildiysem ne mutlu ^^ Aramızda kalsın Venus kullanmıyorum,sadece kapak resmi olsun diye koydum o kadar :) Bir ara denemiştim ama hoşuma gitmemişti.Ama o zamanlar iki bıçaklı kullanıyordum.Şimdi alsam hoşuma gider belki.
      İsmi duyuldu baya.İstersen bir dene.Deneye deneye buluyoruz zaten en iyiyi.

      Sil
  3. Arkadaşın arkadaş değilmiş, seni kıskanmış belki de. Sırf huzurunu bozmak için öyle demiştir. Yani arkadaş arkadaşa kusurunu (ki, kusur sayılmaz yani çok esmerler tüylü oluyor, sarışınlar, Karadenizli, Egeliler doğuştan şanslı doğuyor bu konuda) yüzüne hem de yüksek sesle vurmaz.

    Neyse konuya döneyim, jilet sadece koltuk altı için uygun bence. (Bol sıcak suyla köpüklenmiş kullanmak şartıyla) yaşlanınca koltuk altı bile kendiliğinden dökülüyor zaten. Canım sen kendini sıkma, ağda zoruna gidiyorsa Weet gibi bir dolu hazır ağda var çok pratik. Tavsiye ederim. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım bile sayılmaz aslında,gereksizin biriydi.
      Ben o şanslı gruptan değilim ne yazık ki ^^ Önerileriniz için teşekkür ederim.Hazır ağda kullandım ama çok iyi almamıştı.Sorun bende de olabilir pek tabii :)

      Sil
  4. merak ettiğim sorulardan birine açıklık getirmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi tatmin edebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. hahaha!Neden öyle dediğini pek anlamadım ama sağol :)

      Sil
    2. kestiğin için ayolcum :)

      Sil
    3. Ay benim kafa geç basıyor bazen.Yazdıktan hemen sonra aklıma geldi bunun için dediğin :)
      Bu işin tek sıkıntılı yanı bu bir tek.Yoksa jiletten güzeli yok.

      Sil
  6. Ah biz kadınların en büyük sorunu.. Neyle alsam :D Jilet candır diyorum ben de :D

    YanıtlaSil