27 Mart 2018 Salı

Kanal 7 Artık Kore Dizileri Yayınlayacak


Duymayan kalmamıştır ama düşüncelerimi dile getirmek için yazıyorum bu postu.

Kanal 7'de Jisung'un dizileri Kill Me Heal Me ve Secret Love yayınlanmaya başlayacak.Hint dizileriyle büyük bir genç kitleyi kaybettiğini anlayan Kanal 7'nin yeni stratejisi Kore dizileri oldu.

Koreseverler tarafından da sürekli isteniyordu zaten.Sanırım Koreantürk yetkililerinden biriyle iletişime geçmişler fikrini almak için.Neden Yeppuda değil de Koreantürk,merak ediyorum. (Çünkü o bir forum sitesi diyenleri pıçaklarım)

Altyazılı olmayacak haliyle.Yapacakları dublaj Boys Over Flowers fiyaskosuyla eş değer olacak,iddia ediyorum.Başta büyük ilgiyle karşılanacak lakin sonunda yine bizim analarımız teyzelerimiz izlemeye devam edecek.

Bir Amerikan dizisinde Türkçe dublaj o kadar aykırı durmuyor -ki genelde altyazılı izlemeyi tercih ederim- ama konu Asya dizileri olunca iş değişiyor.

Artık öyle saçma diziler çıkarır oldular ki,televizyonun içine girip oyuncuları tokatlayasım geliyor.Bir işin suyu çıkarılır da bu kadar çıkarılmaz arkadaş.Kalite yerin dibinde.Bulamıyoruz artık.

Dizi seçimlerine gelecek olursak;işlerini riske atmak istememişler diyebilirim.Kore'de en çok reyting alıp beğenilen dizileri koymaları saçma değil ama çok daha iyilerinin olduğunu düşünüyorum.


Secret Love entrika dizisi bilmem ne...sevilme ihtimali yüksek ama  Kill Me Heal Me çok seviledebilir,tepkiler çok ters tepedebilir.Çünkü bildiğiniz üzere Park Seo Joon Hwang Jang Eum'a tek taraflı bir aşk besliyor.Ne kadar öz olmasalar da ''Bu nasıl iş ya,insan kardeşine aşık olur mu hiç?'' diyen teyzeler eminim ki olacaktır.

Ya da bakacaklar dizi çok kaliteli,umursamayacaklar bile.Gene de oynadıkları kumar büyük.

İstemediğim tek bir şey var:soyadlarını telaffuz ederken sonda söylemeleri.Eğer böyle bir şey olursa gözümüzde eksilere inecekleri kesin.

Siz Kanal 7'nin yayınlayacağı Kore dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz?

2 yorum:

  1. Ben Kıll Me nin yayınlanmasına karşıyım çünkü kıll me deki yapının duplajla guzel aktarılamayacağını düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dublaj konusunda sıkıntılar çıkacağını düşünüyorum.Çıkınca göreceğiz bakalım.

      Sil