3 Mart 2018 Cumartesi

MixNine | 1.Sezon


2.Sezon olacak mı bilmiyorum.1.sezon yazmamın sebebi sadece laf kabalığı yapmak.Başlık sadece Mixnine olunca fazla...Mixnine kaldı.

En sevdiğim bloggerlardan biri olan Diary of Melly ' nin tavsiyesiyle izlediğim bir K-Pop varyete programı Mixnine.

Yapımcının YG olduğunu duyunca (bir de içinde Bigbang olunca) tereddütsüz açtım ve izlemeye başladım.

Bu yarışma programlarına olan manyaklığım ne zaman son bulacak bilmiyorum.Ama çok güzeller ya,ne yapiyim?Diziler bile bu kadar güzel akmıyor.

Program YG prodüktörlüğü altında JTBC'de yayınlanan bir hayatta kalma yarışı.Temelde The Unit ile benzer bir gayeye sahip ama ayrıldığı birçok konu var.

Gelin bu ''mükemmel'' yarışmayı hep birlikte tanıyalım.

Yang Hyun Suk (YG CEO'su) tanınan tanınmayan 70'den fazla şirkete bizzat gidip,performansları izleyip yarışmacıyı ya stajyer otobüsüne ya da çıkış otobüsüne alıyor.Çıkış otobüsüne alınmak demek ''Sen çıkış yapacak kadar yeteneklisin.'' anlamına geliyor.Yanına bazen Seungri'yi bazen Zion T.'yi bazen de Taeyang'ı aldı.Ben GD'yi de beklerdim ama nasip...



Yang Hyun Suk eleştirileri iğne gibi battı stajyerlere.Who is Win'de kendi stajyerlerini yerin dibine sokuyordu ama ben burada bu kadar olmaz diye düşünmüştüm.

Kore köylerindeki bir idol şirketine gittikleri bile oldu.Ama bu olayı beğendim ben.Bir nevi ''Yeteneğinizi keşfetmek için biz sizin ayağınıza geliyoruz.'' gibiydi.



Aldıkları yarışmacılardan bazıları stajyer bazıları da çoktan çıkış yapmış adamlar.A.C.E grubunun üyelerinden ikisi The Unit'e üçü buraya katıldı hatta.En iyilerini buraya saklamışlar bence :)


Kızlar ve erkekler ayrı ayrı yarışıyor ama şöyle bir fark var:Tek bir tanesi çıkış yapabilecek.Yani ya kızlar ya da erkekler.

Yarışmayı izlerken hemcinslerim tarafını tuttum ister istemez.Kafamda şu hesapları bile yaptım. ''Şu şununla karşılaşsa bu da bununla,kesin kazanırlar.'' Ama kızlar beklediğim kadar iyi değildiler,olamadılar.Vasatın da altındaydılar.

Sıra erkeklerin performansına geliyor,bir an önce izlemek için deliriyorum.Kızların sırası geliyor,ileri sarmamak için kendimi zor tutuyorum.

Programın tanıtım şarkısı : Just Dance.


Yapımcılığı Teddy'e ait bir şarkıydı.K-Pop dinleyip de Teddy ismini duymayan yoktur herhalde.Bigbang şarkılarının düzenleme kısmında sürekli adını görüyoruz.

Teddy'nin elinde bir şarkı çıkar da kötü olur mu hiç?Olabiliyormuş arkadaşlar.

Şaka şaka.Çok güzel şarkıydı.Neredeyse her gün dinleyip durdum.Tavsiye edilir.

Biraz da yarışmacılardan bahsedelim.


Zico'nun ağabeyi Woo Tae Woon.


Block B'nin meşhur rapper'ı Zico'nun ağabeyi Woo Tae Woon Mixnine'da kendini ön plana çıkarmaya çalışan birkaç rapçiden biriydi.

Yarışma programlarının vazgeçilmez ismi kendisi.Nerede rap yapabileceği bir yer var,Woo Tae Woon şak diye orada.Hahaha.

Tamam biraz abartı oldu ama elinden geldiğince bu tip programlara katılmaya çalışıyor.Bir ara Show Me The Money'e de katılmıştı hatta (4.sezon).Zico da prodüktörlerden biriydi.

Show Me The Money'de kimse kimseye acımıyor o yüzden ''Kardeşinin takımına gitmiştir kesin.'' diye düşünürseniz yanılırsınız :)



Çok fazla yükselemedi ama 3.tura kadar geldi.3.tur deyip küçümsemeyin.Programda sadece en iyiler var,bir hataya bile tahammül yok ve en iyiler bile elenebiliyor.

Show Me The Money'de 3.tura kadar gelen biri buraya fazlaydı.Orada büyük rapperlarla kapışırken burada çaylakların avutuculuğunu yapıyor gibi bir şey oldu.

Woo Tae Woon seçmeler esnasında kardeşinin bu programa katılmasını istemediğini söyledi.Merak ediyorum,neden acaba?

Bu arada,çok benzemiyorlar mı?Gülüşleri bile aynı.





Yakışıklı prensimiz Lee Rubin.


Seçmeler sırasında kendini böyle tanıtmıştı Boys24 üyesi.Kameramanlardan biri de kıkırdamıştı bu lafı üzerine (bu özgüven nereden geliyor kardeş der gibi :).

İlk iki görevde de yeteneğini pek göremedik.Çünkü talihsiz performanslara denk gelmişti biricik prensimiz.

Böyle büyük bir özgüven kimde olursa olsun sırıtır ama Lee Rubin de hiç sırıtmadı.Zaman zaman kibirli gibiymiş davrandığı da oldu ama bu benim çok hoşuma gitti nedense. (kızlar badboyları daha çok sever dedikleri doğru herhalde)

Kabul edelim,gerçekten yakışıklı.



Elini tuttuğu kişi olmayı dilemek...


''Bu adam (Woo Tae Woon) birine çok benziyor yahu...''



Favori yarışmacım Shim Jaeyong.


Başlarda A.C.E üyelerinin performanslarına dikkat ediyordum (özellikle Byeongkwan'a).

Very Good performansında adeta devleşti Byeongkwan.Çok iyiydi lakin çok iyi olması can sıkıcıydı. ''Bu zaten çıkış grubuna girecek,ben en iyisi başkalarına da bakayım.'' gibi bir mesaj gönderdi bilinçaltım beynime.

İşte o ara Shim Jaeyong'u fark ettim.9.bölümde Hug performansı seçimlerini izlerken gülmekten karnıma ağrılar girdi.Tabii baş aktör burada kimdi?Evet,Shim Jaeyong'du.

Karizmaya gel


Hem abi hem lider olarak çok iyiydi.Kendi partlarından bilerek ödün verip küçüklere yardımcı olmayı seçti yüce gönüllü rapper.

Bir gün SMTM'de görmek nasip olur inşallah.


Seksi dansçı Han Hangyeom.


Hangyeom adlı ''kardeş''imiz birçok seksi performansta yer alıp birçok seksi hareket sergiledi.



2PM My House performansları K-Pop tarihinin en iyi koreografilerinden biri olabilir bence.İzlemenizi şiddetle istediğim için buraya koyuyor ve yorumunuzu dört gözle bekliyorum.


Yang Hyun Suk tarafında as olarak görülen yarışmacı gerçekten yarışma boyunca as gibi davrandı.Her dansına özenle hazırlandı.Hiçbir zaman hata yapmadı.Her açıdan kusursuzdu.

*

Seçmelerden birkaç gün önce yakını vefat edeni mi ararsınız,final sahnesinde söyleyeceği şarkıyı babaannesine ithaf ettikten sonra babaannesinin öldüğünü öğreneni mi ya da kırık kaburgasına rağmen takım arkadaşlarını yüz üstü bırakmamak için sahneye zar zor çıkanı mı?Mixnine'i izlediğim süre boyunca birçok şey dokundu ama bunlar en ağırıydı.Hepsini içtenlikle tebrik ediyorum.Hepsi bu olanlara rağmen arkadaşlarını düşünüp sahneye çıktı ve ellerinden geleni yaptı.İster çıkış yapmış olun ister olmayın,kalbimizden asla silinmeyeceksiniz.

Top 9 şimdiden belli.Çoğunun aktif olduğu bir grubu var o yüzden geçicidir diye düşünüyorum.Tam bir açıklama yapılmadı bu konuda.

Ben yarışmayı The Unit kadar beğendim.Hatta bazı zamanlar The Unit'ten daha fazla beğendim.

Tabii prodüktör YG.Beğenmezsek ayıp olur zaten :)

Eğer kafanıza göre bir dizi bulamayıp boşluğa düştüğünüz bir zamandaysanız açıp izleyin derim.Pişman olmayacaksınız.

10 yorum:

  1. Açııkcası pek bu tür programları sevmem ama youtube den hep performanslarını izledim.Bende Gee yi yaptıkları performansı çok begenmiştim ellerine yaptıkları kalpler falan çok şekerdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker kız performanslarını pek sevmiyorum o yüzden onu da sevememiştim ne yazık ki :\
      Ben de sevmezdim önceden ama eğlenceli oluyor.Tavsiye ederim :)

      Sil
  2. yaaa izledin miiii? çok güzel dimi^^ 2PM şarkısının dansı konusunda çok katılyorum! mükemmeldi. ama be nedense rubin'i hiç sevemedim -_- şımarık bi tip...
    bende mi gariplik bilmiyorum ama o köy tipi ajanstaki 3 çirkin çocuğu, şarkılarını ve danslarını çok beğenmiştim ben. öyle doğal şeyleri seviyorum sanırım. tabi hepsi erkenden elendi ama olsun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım Melly!İyiki önermişsin <3
      Lee Rubin'i izleyicilerin çoğu da sevmemişti zaten ^^
      Köydekilerin geçmesini ben de çok istedim.Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama biraz hor görüldüler sanki diğerleri tarafından.
      Senin favorin kimdi peki :)

      Sil
    2. ben kızlardan ryu jin'i beğeniyordum. bi de finale kalamayan bir kız vardı adını hatırlamıyorum. ilk elemede annesiyle babasını gösterdiler, işaret diliyle anlaşıyordu onlarla. hem kızın durumundan çok etkilenmiştim hem de bayaa yetenekliydi bence. erkeklerde objektif olamicam ama TOP'a çok benzetilen bi rapçi vardı. ona epey içim ısınmıştı^^ bi de köylü grup hahaha^^ izleyeli biraz oldu kimsenin ismini hatırlamıyorum -_-

      Sil
    3. Shin Ryu Jin efsaneydi bence de.Kızları genel olarak sevemedim ama.Hep bir tutukluluk bir samimiyetsizlik vardı.O da arada kaynadı gitti :)
      Jung Sara'ydı sanırım işaret diliyle konuşuyor dediğin,emin değilim.
      T.O.P'a benzeyen çocuk T.O.P gibi rap yapınca gözümden düştü benim :/

      Sil
  3. production 101 ve bi de bu da aklımda olsun medemsi. melly de şirinlerdeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mixnine daha iyiydi bence sevgili Deep.Başlayacaksan Mixnine'dan başlamalısın :)
      Melly'imiz en iyimiz,biriciğimiz ^^

      Sil
  4. Valla yarışma izlemiyorum ama zorlu süreçlerden geçildiği kesin Hele Yg Zor bir adam diye okumaktayım. Teşekkürler paylaşım için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında diğerlerine kıyasla YG baya yufka yürekli.Kötünün iyisi gibi bir şey yani :)
      Ben teşekkür ederim tatliş yorumun için ^^

      Sil