30 Nisan 2016 Cumartesi

Madame Antoine Konusu



                    Selamlar!Bugün hala izlemekte olduğum bir diziyi tanıtmak istedim.Daha bitirmemiş olmama rağmen diziyi çok beğendim.Bir JTBC dizisi,yani öyle MBC ya da SBS dizisi değil,7.bölümdeyim fakat çok hoşuma gitti.Yani SBS-MBC ya da KBS2 kanallarının dizilerinden başka diziler izlemediğim için garip bir durum aslında.Bitirdiğim de ayrıntılı bir tahlil yapmayı planlıyorum.



                   Konusu:Profesör Sung Joon aşk ile ilgili bir deney yapmaktadır.Deneyde bir kadını üç farklı özelliği olan adamdan birine aşık etmektedir.Amacı ise aşk denen bir olgunun olmadığını kanıtlamak,insanların sadece parası ve görünüşü olan kişilere yakınlaştığını ispatlamaktır.Han Ye Sol ise Sung Joon'un açacağı kliniğin altında kafe işletmektedir ve insanların jest ve mimiklerine dayanarak onlara geleceği Madam Antoine adlı birinden duyduğunu söylemektedir.Acaba bu ikisini ne gibi bir neden bir araya getirecektir?



                 Şunu söyleyeyim tanıtım posterleri berbat.İnsanda hiçbir şekilde diziyi izleme şevki uyandırmıyor.Ben sadece konusunu daha marjinal bulduğum olduğu için başladım.Pişman da değilim,güzel ilerliyor.Bakalım dizi nasıl ve ne şekilde bitecek?Benim önerim sizin de başlamanız.Eğer şu aralar kaliteli bir dizi arayışı içindeyseniz..


                 Şimdi 7.bölümü izlemem lazım :) Kendinize iyi bakın.

Güncelleme!

Arkadaşlar Madame Antoine'da 11.bölüme kadar geldim fakat yarım bıraktım çünkü devamında ne ilgi çekici bir durum oldu ne de farklı bir şeyler.Üzülerek söylüyorum ki ben beğenmedim ve size de önermiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder