13 Ocak 2017 Cuma

Goblin Konusu

goblin korean drama ile ilgili görsel sonucu

Dün itibariyle başlayıp,bölüm kasmaktan gözlerimin altını morartan,Secret Garden senaristinin yazdığı bir dizi olan Goblin ile karşınızdayım.

Uzun zamandır dizi izlemiyorum.En son The Legend of the Blue Sea'ye başlamıştım lakin beklentilerimin çok çok altında kaldığı için devamını getirmemiştim.Özellikle Jun Ji Hyun'dan beklediğim performans gelmedi ve bu beni irrite eden sebeplerin başını çekti.Neyse bu konuya ayrı bir postta değinmeyi planlıyorum.

Goblin Konusu:900 yıldır yaşayan bir goblinimiz var.Goblin (Gong Yoo) artık hayattan sıkılmıştır ve cezasının sonlandırılacağı günü beklemektedir.Goblin'in ölümünün tek yolu yıllardır aradığı goblin gelinidir.Hafıza kaybından muzdarip bir ölüm meleğiyle aynı evde kalmaya başlayınca işlerin seyri tamamen değişecektir.

Kadromuz fazlasıyla popüler.Coffee Prince'ten hatırlayacağınız Gong Yoo,yakın zamanda herkesin gönlünde taht kurmuş Cheese in the Trap'ten Kim Go Eun,Who Are You:School 2015'teki sarışınımız Yook Sung Jae,My Secret Hotel'le kendisini tanıdığım Yoo In Na ve Hotel King'den sonra yüzüne hasret kaldığımız Lee Dong Wook başrol kadrosunu dolduran oyuncularımız.

Şuan 8.bölümdeyim.Gong Yoo'yu ilk defa izledim (tamam vurmayın) ve hayran kaldım.

Kim Go Eun'u ilk kez Cheese in the Trap'te izlemiştim.Hala hayranlıkla izlemeye devam ediyorum.

Yoo In Na'ya bir ben ısınamadım.Oyunculuğunu beğendiğim fakat kendisini sevemediğim aktris kadrosunda yerini aldı.

Lee Dong Wook'u en son My Girl'de izlemiştim.Bu diziyle birlikte oyunculuğunu nirvanaya taşıdığını bir tek ben düşünmüyorumdur sanırım.

BTOB adlı K-pop grubunun üyesi Yook Sung Jae,gene gönüllerin birincisi.İzlemekten keyif alıyorum ve almaya da devam edeceğim.

Secret Garden ve Descendants of the Sun senaristi Kim Eun Sook'tan beklentim yüksekti ve şimdiye kadar bu beklentilerimi karşıladı.Devamının da öyle olacağını umuyorum.

Dizi fantastik-dram-romantik komedi tarzında.Büyük bir dram akıntısının içinden zekice çıkarılan minik espiriler beni etkilemeyi başaran ayrıntılardan sadece biri.

tvN kanalı bu aralar favorilerim arasına giren kanallardan biri oldu.Yayınladığı her dizinin bir albenisi var ve biz seyirciler ilerleyen bu akıştan oldukça memnunuz.

Fazla ayrıntıya girmek istemiyorum aslında.Sadece beğenip de bitmeden post yapmak istediğim nadir dizilerden biri olduğu için,sizlere de tavsiye etmek istedim.Eğer Kore dizisi klişelerinden benim gibi sıkıldıysanız,bu dizi sıkıntılarınıza derman olacak emin olun.

Dizinin fragmanına aşağıdan ulaşabilirsiniz.




Finalinden sonra tekrar görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder