9 Ocak 2017 Pazartesi

Ölüme Fısıldayan Adam

ölüme fısıldayan adam ile ilgili görsel sonucu

İsminin orjinalliği dolayısıyla satın aldığım bir kitaptı Ölüme Fısıldayan Adam.

Yazar Wattpad'te keşfedilmiş bir yazarımız.

İyiki de keşfedilmiş demeden edemeyeceğim çünkü kurgusal zekasına aşık oldum.

Normalde Wattpad'te yazılan hikayelerin kitap olarak yayınlanması taraftarı değilim ama bu ön yargım Büşra Yılmaz'la bozulacak gibi görünüyor.

Kitabın konusu:Yosun sorunları olan intihara meyilli bir kızdır.Birçok defa intihar etmeyi denemiş fakat hiçbirinde başarılı olamamıştır.Gene intihara kalkıştığı bir gün,avizede kendini sallandırmayı planlarken kapı sürekli çalınır.Kapıyı açıp intihar sürecine kaldığı yerden devam etmek isteyen kızımızın planlarını,Özgür adındaki zeki dolandırıcımız istemeden de olsa bozacaktır.

Konuyu da farklı bulduğumu söylemeliyim.Özellikle 4N1K gibi yüzeysel bir kitaptan sonra ruhsal çözümlemelere bu kadar teferruatla yer verilen bir kitap kesinlikle beklemiyordum.

Şunun uyarısını vermeden geçmemeliyim diye düşünüyorum.Kitabı okuduğunuz zamanı kesinlikle depresif bir anınıza getirmeyin.Ben o hatayı yaptım ve sonu pek iyi sonuçlanmadı :\

Karakterler üzerine baya kafa yorulmuş.Karakterler üzerindeki istikrarın kitap boyunca hatta sonunda bile devam etmesi beni memnun eden etkenlerden bir diğeri.

Bu kadar övgüme rağmen,kitabın her kesime hitap ettiğini düşünmüyorum.Özellikle monotonlaşan kısımlara gelindiğinde,herkes aynı sabrı göstermeyebilir.Sırf o bölümler yüzünden kitabı bir-iki gün boyunca elinizde süründebilirsiniz.

Kitapta eleştirebileceğim küçük bir kısım haricinde,herkesin kitaplığında bulunmasını önerdiğim bir kitap.Eleştirdiğim kısım spoiler içerikli olduğundan,bu kısımdan sonrasına okumayanlar göz atmasın.

Not:Bu bölümden sonrası spoiler içerir!

Eleştiriye tabi tutacağım kısım herkesin dikkatini çekmemiş bir ayrıntıdan ibaret olabilir ama ben bu kısımlara özellikle dikkat ediyorum.Hele ki Türk yazarlarda...

Tamam Özgür çok zekice oturtulmuş bir karakter ama keşke zekice konuştuğu her kısmın sonrasında açıklaması yapılmasaydı."Tahmin ettim çünkü bu böyleydi." ya da "Küçükken bilmem şu kadar kitabı hatmetti." Bunlar okuyucunun hayal gücüne bırakılsa karakter gözümüzde daha zeki bir hal alacaktı,buna eminim.

Takıldığım bir yer gibi düşünülmesin.Her kitapta böyle kusurlar olacak kı en sonunda mükemmelliyet yakalanabilsin.

Final kısmı için ayrı bir post bile açılabilir,o derece güzeldi.Kitabın ismi de bu açıdan çok manidar kalmış.

Sonuç olarak kitabı ben beğendim.Umarım siz de beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder