2 Eylül 2016 Cuma

2016'ya Damga Vuran/Vuracak Kore Dizileri Part 2



Yazımızın part-2 bölümüyle karşısınızdayız.Uzun bir tanıtım yazısı yazmak isterdim ama sizlerinde bu diziler hakkında bilgi sahibi olmak için delirdiğinize eminim bu yüzden sizi daha fazla sıkmadan direkt dizilerimize giriş yapıyorum.Part-1'e ulaşmak isteyenler buraya :)




1)Entertainer/Ddanddara



Ji Sung'un Kill Me Heal Me performansından sonra heyecanla beklediğimiz bir diziydi Entertainer.

İlk bölümü çok kötü bir reyting alınca ben bu diziden ümidi kestim açıkcası.Ji Sung'dan o kadar kolay mı vazgeçtin? diyenler olabilir.Aslında Ji Sung'dan ve oynadığı diziden mükemmel bir performans beklediğim için hemen gözümden düştü dizi.

Fakat Ji Sung yaptı yine yapacağını ve sonraki bölümlerin reytinglerinde Entertainer zirveyi oynadı.

Girls Day'den Hyeri ve Cnblue'dan Kang Min Hyuk diğer oyuncularımız.

Yong Pal'daki manyak abinin sorunlu karısı da kadrodaki isimlerden bir tanesi.

Diziye yönelik yapılan yorumlardan anladığım kadarıyla izleyiciler,Ji Sung'dan çok Kang Min Hyuk'u beğenmiş. (yani Ji Sung gönüllerin birincisi de biz Kang Min Hyuk'u araya sıkıştırıverelim :)

Diziyle ilgili çok büyük beklentiye girildiği için diziyi monoton bulanlar da var,Hyeri ve Ji Sung uyumuna bayılıp diziye aşık olanlarda.Sanırım buna diziyi izledikten sonra karar verebileceğiz.

Konusu:Dizi Ji Sung tarafından kurulan bir çaylak grup hakkındadır.Hyeri ise bu grubun ana vokali ve 20'lerin başında bir kız olan karakteri canlandıracaktır.



2)Please Come Back Mister 



Yaşlı demeye bin şahit isteyen Bi Rain'in dizisi.

Rain 2015'te bir Çin dizisinde başrolü oynasa da biz onu en son My Lovely Girl ile hatırlıyoruz.

My Lovely Girl dizisi çok beğenilmemişti.Krystal ve Rain uyumu garipsenmiş,L ikinci adam konumunda olduğu için dizi çöpten farksız bulunmuştu.

Bi Rain'e eşlik eden aktrisimiz Lee Min Jung.Cunning Single Lady dizisinden hatırlarsınız.

İki başrolde aynı yaş grubunda olduğu için uyumlarının My Lovely Girl'deki kadar kasıntı olmadığını düşünüyorum.(ki bencede o dizide başrole L yakışırdı)

Ruhu bir erkek olan kadın karakterini canlandıran Oh Yeon Soo'yu Dong Yi,Medical Top Team ya da Shine or Go Crazy'den hatırlayabilirsiniz.Oyunculuğuyla dizide devleşen Oh Yeon Soo'yu yakın zamanda My Sassy Girl dizisiyle başrolde görebileceğiz.

Bir mangadan uyarlama dizi,gözüme orijinal gözüktü.Yorumları da çoğunlukla olumlu yöndeydi.

Konusu:İş delisi bir mağaza müdürü beklenmedik bir şekilde ölür ve Bi Rain'in vücuduyla dünyaya geri dönüp yarım kalan işlerini tamamlar.Fakat dünyada kalacağı zaman çok da uzun değildir.Lee Min Jung ile tanışınca,işlerin seyri beklenmedik bir hal alacaktır.



3)Cindrella and Four Knights 



Normalde bir SBS olsan bile toparlayamayacağın kadroyu tvN toparladı.Niye mi?Kanalının 10.yıldönümü şerefine.

Jung Il Woo,Ahn Jae Hyun (çiçeği burnunda :),Lee Jung Shin,Son Na Eun ve...başroldeki o kız.O kızı bilen var mı gerçekten?

Yeni keşfedilen bir yüz baş aktrisimiz.Dizinin fragmanlarını izlediğimde kız bende çok itici bir görüntü çizdi.Saçlarından da kaynaklıyor olabilir pek tabii.

Son Na Eun oyunculuğuna ayrı bir post açmak istiyorum neredeyse.Yapaylıklarını sıralasam anca o kadar edecek çünkü.

Sanırım aşık olunacak asıl erkek Jung Il Woo.Adamdan nefret ediyorum ama oyunculuğu fena değil o yüzden iyi bir performans çıkarmış olabilir.Ahn Jae Hyun'u ise Blood'dan sonra niye yardımcı role atmışlar,hala anlayabilmiş değilim.

Dizide herkes 20 yaşındaymış.Hadi Lee Jung Shin yutturur da,siz bu erkeklik akan tipinizle 20'li yaşı bize nasıl yutturacaksınız?

Konusu:Park So Dam (baş aktrist yani :) ölen annesinin isteğini gerçekleştirmek ve öğretmen olmak istemektedir.Birlikte yaşadığı üvey annesi ve üvey kız kardeşi tarafından kötü muamele gören Park So Dam bir gün rastlantı eseri tanıştığı Gök Grup'un başkanından teklif alır.So Dam Gökevi adlı bir köşkte yaşayacak ve çalışacak,bunun karşılığında da yüklü bir miktar maaş alacaktır.
Üniversiteye gitmek için para biriktiren So Dam bu teklifi kabul eder.So Dam bundan sonra Gökevi'nde Kadın Avcısı Ahn Jae Hyun,asi Lee Jung Shin,yıldız Jung Il Woo ve korumaları ile yaşayacaktır.



4)Remember 



Yoo Seung Hoo'nun ilk başrol dizisi. (aslında ilk başrolü İmaginary Cat fakat ben onu diziden saymıyorum :)

Özletmişti kendini kerata.Başrol olması da sevindirici ayrı bir etken.

Başrolü Park Min Young ile paylaşan Yoo Seung Hoo çok kaliteli bir yapıma imza atmış.

Diziyi izleyenlerin yorumları olumlu yönde.Dram yönünün ağırlıkta olması eleştirilen tek kısım.Ama her zaman romantik dizilerde izlenmiyor maalesef.

Afişi çok beğendiğimi söylemeliyim.Adamlar isteyince yapıyor demek ki.

Diğer oyuncularımız Nam Goong Min ve Park Sung Woong.Park Sung Woong'u Bridal Mask izleyenler bilir.Nam Goong Min ise Secret Hotel dizisiyle herkesi kendine bağlamıştı.

Park Min Young dizide arka planda kalmış.Çok da garipsemedim çünkü dram dizilerinde aşk hikayeleri daha geri planda olabiliyor.

Konusu:Yoo Seung Ho hipertimezi (kişinin geçmişe yönelik olaylar ve deneyimlerini normal insanlardan çok daha fazla hatta hayatının çoğunluğunu kapsayacak şekilde hatırlama durumu) hastasıdır.Babası komploya uğramış ve suçsuz yere hapse girmiştir.Yoo Seung Hoo babasının masumiyetini kanıtlamak için avukat olur.Fakat babasının masumiyetini kanıtlamaya çalışırken bir yandan da anılarını bir bir unutmaya başlar.



4)Moon Lovers:Scarlet Heart Ryeo 



Geldik benim favorilerime giren dizimize...

Başrol kadrosu baya dolu gençler o yüzden baya uzun bir yazı olabilir.

Başrol başrolü mü denir artık bilmiyorum,yaptığım saçma tanımın üçlüsü yukarıda duruyor.Lee Jun Ki,IU ve Kang Ha Neul.



Diğerleri de buradaki bebişler.

Evet yanlış görmediniz.Kadroda Baekhyun var!

Artı olarak Sassy Go Go'daki ikinci adamımız Ji Soo,Who Are You:School 2015'ten sonra gene arka plana itilmiş Nam Joo Hyuk,A Frozen Flower'da oynamış Hong Jong Hyun, ve tipini hala çözemediğim Yoon Sun Woo var.

SBS bu diziden bir başarı yakalayamazsa kesin batar benden söylemesi!

İzleme listemdeki ilk dizi.Yayınlanan ilk üç bölümünü izledim ve çok sevdim.Devamını dizi tamamlanınca izlemeyi planlıyorum. (kendimi tutabilirsem inş)

IU ve Baekhyun oyunculuğu çok eleştirilmiş.Oyunculuklarından çok oturtuldukları karakterler eleştirilmeli diye düşünüyorum.

En büyük abi Hong Jong Hyun'a aşık oldum.Nedeni ise gözüne çekilen o mükemmel eyeliner'dan.Ya da onu çeken makyöze de aşık olmuş olabilirim,her neyse...

Reytingler şuan beklenildiği gibi değil.Akıllara yer eden diziler yavaş ilerlediği için başta böyle olması normal diye düşünüyorum.En önemli örneği She Was Pretty'di zaten.

IU'yu en son hayal kırıklığı yaratan The Producers dizisinde görmüştük.Lee Jun Ki'nin ise en son draması The Scolar Who Walks The Night'tı.

Benim açımdan bu dizi yılın dizisi.İlk başta başka birine gönül vermiştim ama bu kadroyla yılın dizisi bu dizi olmazsa ne olur bilmiyorum. (gönlümü kaptırdığım ilk diziyi yeri geldiğinde açıklayacağım)

Exo üyelerinin seslendirdiği ost'a bayıldım.Bakınız:



Bonus!




Konusu:Hikaye Goryeo rejiminin erken döneminde geçmektedir.Modern çağda yaşayan 25 yaşındaki IU,güneş tutulması yaşandığı sırada zamanda geri gider ve kendini Goryeo devrinde bulur ve Wang Hanesi'nin prensleri arasındaki çatışmalar ve mücadeleler arasında kapana kısılır.Orada diğer insanların korkudan titremesine sebep olan Lee Jun Ki'ye zamanla aşık olacaktır.



Uzun bir yazı oldu farkındayım.Umarım beğenirsiniz.Adios!



Not:Bazı konular yeppuda'dan alıntıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder