27 Şubat 2016 Cumartesi

Dream High:Büyük Hayallerim Var Benim!




Merhaba sevgili dostlarım!Bugün yeni bitirdiğim bir diziyi sizinle paylaşmak istiyorum.Dizimizin ismi Dream High (Büyük Hayaller).Aslında bu diziyi 2 sene önce görmüştüm fakat müzikal dizilerini (ya da filmlerini) pek sevmediğim için (for example high school musical) çok büyük ön yargıyla yaklaşmış ve 'Ben bunu asla izlemem.' demiştim.Neden?Çünkü bir saatlik bir bölümün 50 dakikasında da şarkılı türkülü sahneler görmek istememiştim.Ama fazlasıyla yanılmışım.Olay örgüsü öyle akıcı ki '16 bölüm ne ara bitti?' moduna girdim.Abartmıyorum.Ayrıca başka bi' takıntım daha var.16 bölümlük dizileri izlemem genelde.'Neden bacım?' diye soracaksınız.Çünkü 16 bölümlük diziler sanki 20 bölüm olacakmış da o 4 bölümü sonlara tıkıştırmışlar gibi hissediyorum.Genelde de öyle oluyor.Bir istisna hariç(bununla birlikte 2):Bride of Century.Bu da başka bir yazının konusu.



Kısaca konumuzdan bahsetmek gerekirse:Yukarıdaki afişte gördüğünüz gençlerin sanat okulunda en iyi olabilmek için verdikleri mücadeleler konu alınıyor.Bölümün başında Grammy Ödülleri'ne aday olmuş Koreli 'K' adlı bir sanatçıdan bahsediliyor.Ve o sanatçı bu 6 kişinin birlikte olduğu fotoğraf karesindeki bir kişi.Sonrasında bunlar bir şekilde bir araya geliyor ve olaylar başlıyor.


Karakterleri kısaca tanıtmak gerekirse:






Go Hye Mi-Bae Suzy


Bu kadının dizisini ilk defa izledim.Fena da oyunculuğu yok hani.Güzel kız ellam.Oynadığı karaktere değinirsek soğuk ve kibirli birisini canlandırıyor.Başlarda sinir olmadım değil ama sonradan tatlı mı tatlı sempatik birine dönüşüyor.





Song Sam Dong-Kim Soo Hyun

Açıkçası Kim Soo Hyun'u pek beğenmiyorum.Özellikle My Love From The Stars dizindeki o saçlarından sonra.Fakat bu dizide acayip ısındım.Aksanı da çok hoştu.İsmini başta biraz garipsesem de sevdirdi kendini kerata.




Jin Gook-Taecyeon


2PM grubundan Taecyeon kendisi (miş).İtiraf edeyim bu dizide Suzy hariç diğerlerinin şarkıcı olduğundan haberim yoktu(bir de IU).Bu çocuğa da diziye başlamadan sinir olmuştum (tipine daha doğrusu).Sonra dedim nasıl böyle bir hata yapabildin?Şarkıcı olmasına rağmen oyunculuğunu da çok beğendim.





Jason-Jang Wooyoung

Ben bu adama dizi boyunca öldüm-bittim.Zaten diziye bu adam için başlamıştım,valla pişman da etmedi beni.Dizide favori çiftim bununla Pil Suk'tu.Hele o ingilizce konuşması.ah ah!Yaktın beni Jason!





Kim Pil Suk-IU


Ben bu Kim Pil Suk karakterine bayıldım.Hele hele başlarda kilolu olması sonra hazırlık sınıfına alınması ve kilolarından kurtuluşu.Her şeyini çok sevdim.





Yoon Baek Hee-Ham Eun Jung
         
Bu kıza başlarda yapılanlara ağzım açık kaldı.'Yürü be kızım,kim tutar seni!' dedim.Ama-fakat-lakin bu kız sonradan işin cılkını çıkarttı.Sanırım senaristlerinde istediği buydu.Başardılar da yani.



                             

Ek olarak Kang Oh Hyuk ile Shi Kyung Jin var.Oh Hyuk karakteri o kadar hoşuma gitti ki başka bir adam olsa böyle hissettiremezdi diye düşünüyorum.Kyung Jin'in ise başlarda sert hocayı oynayıp sonlara doğru yumuşaması çok hoşuma gitti.




                          Çingular,sonuç olarak ben diziye 'bayıldım'.Mutlaka izleyin!


                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder