18 Şubat 2016 Perşembe

The King 2 Hearts Konusu-Dizi Yorumu

          
Güzel bir günle birlikte hepinize merhabalar!Bugün çok önceleri izlediğim fakat önermeden de olmaz diyeceğim bir diziyi tanıtmak için burada bulunuyorum. (yılın seçkin konuşmacısı) Lafı fazla uzatmadan tanıtımımıza geçelim:






Başrollerde Lee Seung Gi ve Ha Ji Won var.Ha Ji Won'un oyunculuğunu çok beğenirim ama buradaki o Kuzey Kore aksanını hiç yakıştıramadım.Fazla çocuksu kaçmış.Buna rağmen o hala Ha Ji Won ve kalitesini fazlasıyla hissettirdi.


 Konusuna gelecek olursak:Lee Jae Ha (Lee Seung Gi) Güney Kore'nin prensidir.Fakat çok başına buyruk,fazlasıyla ukala bir tiptir.Kral olan abisi ise Güney ile Kuzey Kore'nin birleşmesini,tek bir devlet olmasını istemektedir.Bunun için WOC adlı turnuvada Güney-Kuzey Kore birlikte yarışacaklardır.Turnuvaya katılacak olan isimlerden birisi de Lee Jae Ha'dır.Prensimiz başta oflayıp puflasa da sonradan kabul etmek zorunda kalır.Kim Hang Ah (Ha Ji Won) ise Kuzey Kore askerlerinden biridir.Fakat asker olduğu için hiçbir erkekle doğru düzgün bir ilişki yaşamamıştır.WOC'ye katılmasının sebebi ise komutanının turnuva sonunda onu biriyle evlendirmesi için verdiği sözüdür.

Benim fikrimi sorarsanız kaliteli nadir dizilerden biriydi.Dizi biraz da siyasi içerikli ama her kesime hitap ediyor.Her bölümün sonunu öyle bitiriyorlar ki ara verdiğinde gideceğin hela yolunu Usain Bolt'tan daha hızlı katediyorsun.


Dizi boyunca o Kuzey Kore aksanı bana saç baş yoldurttu.Ancak olayların akışı o kadar meraklandırıcı düzeydeydi ki bazen sinir olmaya fırsatım bile olmadı.Zaten bir süreden sonra alışıyorsunuz.Ama şunu itiraf edeyim o aksan yüzünden 1.bölümde diziyi bırakıyordum.Beni durduransa gene Ha Ji Won oldu:''Yav bu kadının oynadığı kalitesiz bir yapım mı var,izle gitsin!'' dedim.İyiki de izlemişim.Size de şiddetle tavsiye ederim.




Not:Bu bölümden sonrası spoiler içerir.



                    

Dizide en sevdiğim ikiliydi açıkçası.Başta Eun Shin Kyung ikinci adam konumunda olacakmış gibi bir his verilse de senaristleri tebrik etmek lazım,ortaya müthiş bir çift çıkardılar.Ama adamı öldürmeseler iyiydi.O bölümde nasıl ağladığımı bir ben bir de anam bilir.''Kız manyak ne deli gibi ağlıyorsun,bir şey mi oldu?'' ''Hayır anne Eun Shin Kyung'u öldürdüler!Nasıl ölür yaaa!'' ''Eşeğin sıpası!''




Yalnız bu adamı en içten samimiyetimle tebrik etmek istiyorum.Bir adam rolünü bu kadar benimseyebilir.Manyaklıkta sınır tanımadı ama diziyi özel kılan sebeplerden biri de şu:Normalde Kore dizilerinde kötü adam dizi sonunda iyi birine dönüşür,diğerleriyle sanki hiç onlara kötülüğü dokunmamış gibi can ciğer kuzu sarması oluverir.Bu adamın ise dizi boyunca hatta dizi sonunda bile kötü kalması,Kore dizilerinin klişelerinden bir nebze kurtarıyor bizleri.
                   


 Artı olarak kralın ölümü de beni fena halde şoka uğratmıştı.Adam sanki dizinin yerlisi gibi 20 bölüm boyunca duracak diye beklerken yukarıda ki şahıs tarafından alaşağı ediliverdi.Lee Jae Ha'nın ise kral olduktan sonra olgun bir adama dönüşmesi de güzel ayrıntılardan bir tanesiydi.





                         Sonuç olarak diziyi izleyin,izlettirin.Kendinize iyi davranın.SeRa kaçar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder