7 Şubat 2016 Pazar

Playfull Kiss Konusu




Herkese selamlar!Bugün size izlediğim ilk Kore dizisini takdim etmek ve tanıtmak istedim.Aslında izleyeli uzun zaman oldu ama ilk olduğu için unutulmazlar arasında...


Konusuna gelirsek:Baek Seung Jo adında dahi bir erkeğimiz ve Oh Ha Ni adında pek de zeki olmayan ve bir o kadar da beceriksiz bir kızımız var.Bu beceriksiz kız Baek Seung Jo'ya aşık olmuştur.Bir gün ona aşkını itiraf eden bir mektup yazar fakat karşılığını bulamaz.Aksine Seung Jo tarafından mektubundaki imla hataları düzeltilmiş ve bütün okula rezil olmuştur.Buna rağmen Seung Jo'yu sevmekten vazgeçmez.



                    Bundan sonrası spoiler içermektedir.Dikkatli olmakta fayda var :)



             
Oh Ha Ni'nin aşkı fazla abartılmıştı ve çocuksuydu.Buna rağmen yeniden izlemişliğim vardır diziyi(ilk göz ağrısı sonuçta).Kore'de de baya tutulmuş bildiğim kadarıyla.Zaten bizlerin ilk Kore dizileri ya BOF ya da Playfull Kiss'dir...Böyle eleştirdiğime bakmayınız.Kız rolünü harbiden güzel oynamış.Kıza ''Senin hiç mi gururun yok be kadın!'' demediğim bir an olmadı.



Allah'ım bu çocuk da öyle soğuktu ki...Adam iyi mi oynamış kötü mü bilemiyorsun.Dizi boyunca suratı asık dolaştı.Senaristler izleyicilere acımış olmalılar ki ilerleyen bölümlerde bir-iki saniyeliğine güldürdüler çocuğu.(hallelujah!)



Bir de Boon Joon Gu ile Gi Tae Sunbae vardı.Sunbae dizide 10 dakika oynadı ama benim kalbimi fethetti resmen.Dizi bitti,ben hala ''Neden Gi Tae değil,neden?!'' diye isyan ediyordum.Bakınız:





Buna rağmen dizide bazı saçmalıklar yok değildi.Mesela Oh Ha Ni banyodan çıkmış,yarı çıplak,Baek Seung Jo ile mahrem şeylerden bahsediyorlar sonra babası geliyor ''Oğlum siz devam edin,ben hemen gidiyorum!'' havasında.Kardeş,yanlarına bi' git,siz burada ne yapıyorsunuz diye bağır çağır;iki tekme tokat at.Abartının da böylesi,demeden edemedim.



Kore dizilerinden edindiğim diğer bir tecrübe ise,dizinin 15 bölüm boyunca mükemmel ilerleyip,sonunun saçma bir şekilde bağlanması...İlk tecrübemi de bu dizide yaşadım haliyle.Sonu güzel biten diziler çok nadir.Bu dizi de çoğunluğa uyup,ben de yapmazsam olmaz,demiş ve finalini mahvetmiş.Böylesine bir finale rağmen aklınızda yer edinenler ise Baek Seung Jo'nun dizi boyunca gereksiz mesafesi,Oh Ha Ni'nin abartılmış yapışkanlığı ve ikisinin apar topar evlenmeleri ile Boon Joon Gu'nun Busan aksanı.


           Diziden birkaç replik:















...ve buna rağmen:







                  Zevkle izlemeniz dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder