16 Haziran 2016 Perşembe

Beklenen Kore Uyarlaması:Seviyor Sevmiyor



                         Bu diziyi uzun zamandır beklediğimi söylemeliyim.Acaba bizim senaristler ortaya nasıl bir karmaşa çıkarır diye.Fakat dizinin ilk bölümü beklentilerimin üstündeydi.Tamam,her sahne ama her sahne alıntı olabilir ancak yapılan kurgu çok da kötü değildi.Alıntı olmayan tek sahne, dizi saatini uzatmak için konulmuş havalimanı sahnesi olmuş olsa da onu bile sevdim.Tabii ki orjinal dizimizin eline su dökemez fakat nam-ı diğer Yiğit Balcı'ya ba-yıl-dım.Dizideki kadro acemi biraz.Yaz dizisi olması vesilesiyle sanırım.İlk çekilen sahnelerde biraz tutukluk yaşanmış olsa da hemen kapıvermişler rollerini.Ama 'Puzzle bile mi aynı?' demeden edemedim.Bizim dikizci noona burada 'ikinci kız'a dönüşmüş.İkinci kız demişken,yardımcı aktrisi de beğendim.Samimi bir role bürünmeyi başarmış.Dergimizin ismi de Go Flamingo'ya dönüşmüş.Siwon'un yerini kimse tutamazdı,tutamamış da zaten.Oğlan fazlasıyla zorlama oynamış.Kızı Kore versiyonundaki kadar çirkin yapmamışlar ama çok da gözüme batmadı.Fakat yazacağım yazı için afiş bulmak,yazmaktan daha çok vaktimi aldı.Bu da Türk dizilerine verilen önemin ne kadar dipte olduğunu gösteriyor.


                         Benim tavsiyem,eğer izlediğiniz hiçbir Türk dizisi yoksa (benim gibi) bu beğeneceğiniz ilk dizi olabilir.İlk bölümü izlemelisiniz en azından.İkinci bölüme kadar yüz bin defa yayınlanacağı için,rastlamak çok da zor olmayacaktır.


                          Benden bu kadar.Umarım hislerime tercüman olabilmişimdir.İyi seyirler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder