29 Haziran 2016 Çarşamba

Hint Dizileri Bağımlılığı


Öylesine bile uğramadığım Kanal 7'ye bu aralar sıklıkla uğruyorum.Nedeni ise yayınlamaya başladıklarından beri reyting rekoru kıran Hint dizileri.

Yayınladıkları ilk dizi Bir Garip Aşk'tı ve deyim yerindeyse reytingleri salladı.Sosyal medya dahil her yerde lafı edilir oldu.Arkadaşımın tavsiyesiyle ''Neymiş bakiyim bu?'' diye uğradım ve bir anda bağımlısı oldum.

Bazı saçmalıklar yok değil,hatta bir dizide görmeye dayanamayacağım bir sürü saçmalıklar var.Örneğin;

  • Bir erkek bir kadına bakıyor ve bu bakışma yaklaşık 10 dakika boyunca sürüyor.
  • Kızın saçları nereden olduğu bilinmeyen bir rüzgarla durup dururken oradan oraya savruluyor.  

Bazı özellikleri ise bizim alışık olmadığımız türden:
  • Her bölüm 20 dakika fakat Kanal 7 bir seferde 6 bölüm yayınlıyor.
  • Bölüm sayıları 400-500 gibi aşırı seviyelerde fakat bölümlerin kısalığı göz önüne alınınca dizi sıkacak düzeyde ilerlemiyor.
  • Başroldeki adam her zaman kötü bir adam oluyor ve kesinlikle çocukluğundan kalan bir travması bulunuyor.
  • Hiçbir zaman ikinci adam itemi olmuyor.
  • İki başrol mutlaka zorunluluktan evleniyor ve bu vesileyle birbirlerine aşık olmaya başlıyorlar.
  • Başroldeki adam kıza başlarda sürekli acı çektiriyor ya da intikam alıyor.
  • Başroldeki adamlar sürekli yakışıklı yüzlerden oluşuyor :)
  • Kızlar hep saf,hep temiz ve intikam alındığı zamanlar aşırı itaatkar oluyor.Yav kardeş bi' bağır-çağır,tokat at,sen de ondan intikam al.Yok bunlar,yok!

Bir Garip Aşk'taki adam nasıl oyuncu olabildi hala şaşıyorum.O kadar kasıntı ve öfkesi inandırıcılıktan o kadar uzaktı ki...Yürüyüşünde bile bana saç baş yoldurtan bir tip kısacası.Bahsettiğim şahıs:

                                     Aktrisimizin adı Sanaya Irani-Aktörümüzün ismi Barun Sobti


Bir Garip Aşk'tan sonra beklentiler fazla yükseldi ve Hint dizilerinin tuttuğunu gören Kanal 7,farklı dizileri yayına koymaya devam etti.

İkinci dizimiz Sensiz Olmaz'dı.Bir Garip Aşk'taki kızı burada da gördük fakat iyi mi kötü mü bilemedik.Dizi ilerledikçe iyi olduğuna karar verdik fakat sonra adamın peşinden koşan yapışkan bir kıza dönüşünce nefret ettik.En azından ben.Kız adamın peşinden koşmaya başladığı anda diziyi bıraktım.Lakin başroldeki adama azıcık,küçücük,birazcık aşık olmuş olabilirim :) Bakınız:

Aktörümüzün adı Ashish Sarma

Şuan Yalancı Bahar adında yeni bir dizi başladı.Farkındayım,ismi bizim entrikalı ve bir o kadar da saçma Türk dizilerini anımsatıyor.İki başrolde çok hoşuma gitti.Özellikle de bu başrol :)

            Aktörümüzün adı Vivian Dsena


Ne kadar saçma olsa da hala izlemeye devam ediyorum.Umarım hayırlısıyla sonunu getiririz.


7 yorum:

  1. Gerçekten izlediğimizde ekrana bağlıyor bizi.

    YanıtlaSil
  2. Ahhhhh ahhhh bir ah çeksem :)))) Annemin durumları birde benide zorluyor öncelerini bana anlat diye Hint bölümünü buluyorum Hintçeyi sökeceğim kesin yakın zamanda evet tahmin ettiğim gibi 6 bölüm koymaları normal iki saat alıyor Şuanda annem Tatlı belaya odaklandı her akşam :)))) Bundan bir kaç yazı daha çıkar ben sana diyim :))) Gerçi benin anlatmam bitmez Annemle Hint dizileri 3 genimizi :))))

    YanıtlaSil
  3. Hahaha!
    Mayıscığım eski tadı yok artık ya :\ Hep aynı klişeyi sürdürüyorlar her farklı dizide.Bir de,öncekiler daha kaliteliydi sanki,geçen uğradım göz atayım diye saçlarımı yolmama ramak kalmıştı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ben bilmiyorum ama sen bunu yaz yine çileye döndü :)))) Çok alemler Tatlı bela bir an önce biter diye umut ediyorum. Hint dizileri izlemiyorum annemle iken evet :) hahahh

      Sil
    2. Valla izlemek isterdim ama şu ara kendimi detoksa sokdum.Hiçbir diziye bakmamayı umuyorum ^^ Filmler belki,çoğunlukla kitap :)

      Sil
  4. Yalanci bahar güzel ya diğerleri gibi değildi. Adam burda kiza saplantılı kiza ruhsal işkenceler yapıyor resmem sahip olmak için bir de kızın peşinden koşan adam var sultan diye kiz ikisini de yürütüyor bakalım neler olucak ahdjfjfk

    YanıtlaSil