22 Haziran 2016 Çarşamba

'Çok Sevdim Ben Bunu!'


            Sürekli şahit olduğum insan tipi:'Çoook güzel!'Sizin olan bir şeyi beğenir.Sen kibarlık adına vermeyi teklif edersin o da ısrarla almak istemez.Aslında içten içe 'Buna nasıl sahip olabilirim?' diye planlar yapar.Mükemmel zamanlamayı tutturduğunda 'Ayy,bu çok güzelmiş!Keşke benimde böyle bir şeyim olsaydı.' der.Sizde onu kırmamak adına teklifte bulunursunuz:'Canım,istersen senin olabilir.' 'Yok canım ne münasebet.Alırım ben eğer denk gelirsem.Ama hayatımda gördüğüm en güzel şey.' 'Al canım al,senin olsun.' Ve böylece düşmana yeniliriz.Utana sıkıla alıyormuş gibi yapar,sana borcum olsun der ve çeker gider.Bu tip insanların karakterleri de neredeyse ortaktır..Bulaşık ortaya çıkar,ben bir lavaboya gideyim,olur.En güzel ve karşı çıkılamazı ise çocukla ilgilenmektir.Ki normal zamanda ilgilenmez,başkalarına devrederler.Tembeldirler aynı zamanda.Size dolaylı yoldan iş yaptırmak isterler.'Şunları poşete yerleştirdiniz mi?' Sanki ben senin poşetine bekçilik etmek zorundaymışım gibi.Zamanla tolerans gelişti tabi bende.Dolaylı yoldan mı söylüyorlar?Ben de dolaylı yoldan birkaç laf çaktırıyorum.Bulaşığa mı gelmiyorlar?Kendi bulaşığını bile yıkamaktan aciz adamla benim işim olmaz,muhabbetimde...Yanlış anlaşılmasın tabii.Bulaşık yıkamak değil benim sorunum.Sadece bu samimiyetsiz tavır ve davranışlar.Bu insanlar özellikle benim sevdiğim insanlarla fazladan iletişim kurmaya meyillidirler.Benim sevdiğim insan da kibarlığından her dediğine baş sallar,evet der.O insanın bulunduğu ortamda ben ben değilimdir artık.Protokol sandalyesine alınmış bir savcı kadar ciddileşirim.Fakat bu o 2 saat geçerlidir sadece.Gardım birden düşüverir sonrasında.Sevdiğim insana kin tutmaya çalışırım,başaramam.Sonuç olarak Bipolar Bozukluğu teşhisi konabilecek tipte bir insanım.

         Ben de ne kadar varsa sizin hayatınızda da o kadar vardır bu parazitlerden.Kurtuluş yolu hala belirsiz fakat bulduğumda haberdar edeceğimden emin olabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder