16 Haziran 2016 Perşembe

Mezun Olmuşuz!




                            Önünden geçtiğim her kafe ve otellerde mezuniyet kutlamaları görünce kendi mezuniyetim aklıma geldi.Son dakika bazı sorunların baş göstermesi nedeniyle özel olarak bir mezuniyet kutlaması yapamamıştık.Allah'tan okulumuz bizler için birer kutlama yapmıştı yoksa herkes mezuniyet fotoğraflarına bakıp maziyi anarken ben sadece seyirci olarak kalacaktım bu duruma.Benim için en gurur verici olay ise mezuniyet konuşmasını benim yapıyor olmamdı.Sağolsun arkadaşlarım bu işi benim yapabileceğime kanaat getirdiler.İşin tek zor yanı konuşmayı bir gece önceden yazmak zorunda kalmamdı.Çünkü hocamız sağolsun konuşmayı benim yapacağımı mezuniyetten bir gün önceden söyledi.Canı sağolsun,hep başımın üstünde tutarım.Hala konuşuyoruz hocamla.Fakat bana mezuniyet gününde yaptığını asla unutamam.Mezuniyet konuşmasını önüne getirdiğimde: 'SeRa,beğenmedim bu yazıyı.Senden çok daha iyisini beklerdim.Beni hayal kırıklığına uğrattın.' dedi.Başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.Kutlamaya 2 saat kalmış,o kadar kısa süre içinde nasıl yazacaktım o konuşmayı.Merve'nin yanına gittim:'Hoca beğenmemiş yazıyı,ne yapacağım ben?' dedim.'Aslında güzel yazmışsın,neden beğenmedi ki?' 'Bilmiyorum,nasıl yazacağım şimdi ben yeni bir tane?' Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.Annem,babam,halam,babannem herkes gelecekti beni izlemeye.Üstelik konuşma yapacağımı da söylemiştim.Hoca ya benden yeniden yazmamı isteyecekti ya da 2 saat içinde başkasına yazdırıp ona okutacaktı.Her iki durumda çıkmazdı benim için.Sinirim bozulmasa yazardım belki bir şeyler fakat hocamdan bu tepkiyi beklemeyince,şaşkınlık ve öfkeyi aynı anda yaşıyordum.Hocanın yanına gittim:'Hocam ben yazamayacağım sanırım.' dedim. Dokunsalar ağlayacaktım o an.Hoca bir kahkaha patlattı:'Yavrum,sen de espiriden hiç anlamıyorsun.Konuşman çok güzel olmuş.Haydi hazırlan da prova yapalım.' Dumura uğamak böyle bir şey olsa gerekti.Bir dakika boyunca hareketsiz bir şekilde durduğumu hatırlıyorum.Sonrası zaten muallak.Mezuniyet bitene kadar ne yaptığımı ise hiç bilmiyorum.


                        Mezuniyetim iyi fakat bir o kadar da garipti.Umarım sizin mezuniyetiniz benimkinden daha iyi geçmiştir.Daha nice mezuniyetlere inşallah!

                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder