12 Eylül 2018 Çarşamba

Bkm Kitap Alışverişlerim | Warcross,Bronz Atlı,Kargalar Meclisi,Illuminae


Bkm Kitap'ın Ağustos indirimini ve ücretsiz kargosunu hepiniz duymuşsunuzdur.

Bundan tepe tepe yararlanmak isteyen milyonlarca vatandaştan biriydim ben de.

İlk önce tek bir kitap sipariş etmiştim.Warcross.Daha sonra ikişerli üçerli derken bi' on kitap oldu satın aldığım kitapların sayısı.

Aslında bu yazının başlığı önce şöyleydi:Bkm Kitap Alışverişim.Memnun muyum?Pek Değil.

20 gün önce sadece başlığıyla kalan taslaktı.Bir gün yazarım diye duruyordu kenarda.

Amacım baya gömmekti.Çünkü memnun olmadığım birkaç durum oldu.

Warcross'um hasarlı gelmişti.Tabii ben o ara şehir dışındaydım ki Garanti Belgesinden de yararlanamadım.

Ama hasarlı kitabı garanti belgesiyle göndereceğine hasar vermeden gönder arkadaşım.Ki sonradan gelen hasarlı kitaplarım için mesaj falan atasım gelmedi.Niye hasarlı geliyor bana bu kitaplar?

Kitaplarımı canımdan çok korurum herhalde.Kimseyle paylaşmam kolay kolay.Verirken de binbir tehditle veririm 'zarar verme' diye.O yüzden millet benden kitap almaya pek yanaşmaz.

Sayfayı kırışsın,kapağı bükülsün cart curt olsun kıyameti kopartıyorum hemen.Kısaca hasarlı kitaba gelemiyorum.

Ki üstüne üstlük para verdiğim ve elimi bile sürmediğim yerden gelen kitaplarım hasarlı geliyor.Psikoloji sınırlarımın nasıl zorlandığını siz hayal edin.

Eyvallah.Garanti belgesi koymuşsun.Ama ben o kitabı göndereceğim,sonra bir hafta daha bekleyeceğim de...ölme eşeğim ölme.

Gün sayıyorum zaten beklerken.Arada Ptt kargoyla da kavga ettim.O da tuzu biberi oldu.

Ama gün geçtikçe ve mantığım yerine oturmaya başlayınca fark ettim ki fazla tepki vermişim.Neden?Çünkü Bkm Kitap kampanyasından ötürü tonla sipariş alıyor ve Türkiye'nin dört bir yanına zamanında yetiştirmeye uğraşıyor.Ptt biraz pislik çıkardı burada.Kargo bize bedava arkadaşım,sana mı bedava?Sen gene almışsındır paranı çatır çutur.Bize mi kinin?Neden ben şehrime ulaştığını gördükten altı gün sonra dağıtıma çıkarıyorsun kargomu?Elime üç-dört günde gelecek kargo iki haftada gelmedi.

Bkm Kitap'tan yaptığım önceki alışverişlerde hasarlı bir kitabı da olmamıştı.Çok erken sayılmasa da iki haftayı da bulmamıştı zamanı.O yüzden benim gibi bu konulardan muzdarip olanlar bir de şu ara indiriminden yararlanmayı denesin.Kargo bedava değil sonuçta :)

Şu ara Bkm Kitap'ta çıkan indirimleri de anlayabilmiş değilim.Bir sitenin kenarındaki reklamdan görüyorum 13 tl yazıyor,siteye giriyorum 17 tl.

Ama benim favorim her zaman Babil canlarım.Babil hem üç gün gibi kısa bir sürede ulaştırıyor hem sıfır hasarla geliyor kitap ellerine.

Onun dışında n11'den Pegasus indiriminden Genç Elitler serisini aldım yarı fiyatına.Normalde Ağustos ayının sonunda sona eriyordu lakin yoğun istek üzerine 15 Eylül'e kadar uzatmışlar.Pegasus'un fiyatları malum.Eğer almak isterseniz acele edin derim çünkü az kaldı.

Aldığım kitaplara gelecek olursam;

Illuminae aslında en çok beklediğim kitaptı ama hala okumadım.Okuyamadım çünkü korkuyorum sevmezsem diye.Öyle büyük umutlar besledim ki bu kitaba karşı.Umutlarımın yerle bir olmasından tırsıyorum.

Bronz Atlı süperdi.Yorumunu gireceğim kısa zamanda.

Kargalar Meclisi'ni de okumadım.Başladım ama devamı gelmedi.Sıkıcı bir kitap gibi geldi nedense.

Ay Günlüğü serisini almıştım.Önceden pdf olarak okuduğum,kitaplığımda olmasını istediğim kitaplardan olduğu için satın aldım ve tekrar okudum.Tekrar bayıldım.

Var birkaç tane daha ama onlar hakkında yazacak bir fikrim yok o yüzden gerek de yok.Birinin önerileriyle aldığım kitaplar hepsi. (tahmin ettiğiniz üzere okumadım :/ )

Bugünlük bu kadar olsun.Tekrar görüşmek dileğiyle.

2 yorum:

  1. hım bakarım bunlaraa. warcross şu senin seri. elitler. aylı olan. hepsi hoş gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel hepsi,gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

      Sil