12 Eylül 2018 Çarşamba

Thirty but Seventeen Konusu


Temperature of Love'dan sonra hayal kırıklığına uğratan Yang Se Jong SBS kanalında yeni bir romantik komediyle ekranlara döndü.

Ben izlemedim Temperature of Love'ı.İlk iki üç bölüm izledikten sonra araya bir şeyler girdi,ben de ne olduğunu unutunca devamını getirmedim.

Başlarda güzel gibiydi aslında.Devamı monotondur belki.Çoğu kişi memnun değil çünkü.İlla bir nedeni olmalı.

Dizinin Konusu:17 yaşında trafik kazası geçiren Shin Hye Sun 13 yıl komada kalır ve uyandığında 30 yaşındadır.Ne yapacağını bilemez halde oradan oraya koştururken Yang Se Jong'un 17 yaşında oturduğu evde kaldığını görür ve evden ayrılamaz.İkili bir şekilde birbirini tamamlamaya başlayacaktır.

Başrol kızımız She was Pretty ve Golden Life'dan hatırlayacağınız Shin Hye Sun.


Ne yalan söyleyeyim bu kızdan böyle yürekli bir performans beklemezdim.Beklemiyordum.Ama kendisi yanılttı beni.İyiki de yanılttı.

Tatliş rolünün ucunu biraz kaçırdığını düşünüyorum ama umursamıyorum çünkü Park Min Young oynadığı sekreter rolüyle tatliş rolünün suyunu çıkartmıştı.17 yaşındaki bir kızın ruhuna sahip birinin rolü sanırım böyle olmalıydı.

Daha yoğurulması gerek,farkındayım.Ama küçük teferruatlar.Kısa sürede halledeceğine inanıyorum.

Bu kadar lafı sıralayınca kızı magma tabakasına göndermiş gibi oldu ama öyle değil.Uzun yıllar sunbae oyuncuları izleyip biz de ders çıkarttık bir şeylerden.Bu yüzden bu kadar ayrıntıya takılıyorum.Ama genel izleyici benim takıldıklarımı görmeyecektir bile.

Yang Se Jong'un oyunculuğu Lee Min Ho'nun ilk halleri gibi.Önce tipinden dolayı sevilip sonra kendini geliştirenlerden.İlerleyeceğine inanıyorum ama zaman var daha.

Ben de oyunculuğuna ayılıp bayıldığımdan değil,tipinden dolayı seviyorum çocuğu :) Ümit var çocukta.Geleceğin Lee Min Ho'su olacak.Söylemedi demeyin.


Dizideki hallerine değinecek olursam;gözüme batan bir şey olmadı.Dediğim gibi zamanı var daha.Ama iyi oynadı.İfade,duygu durum geçişleri eksiksizdi.Deneyim eksikliği var sadece.

İkili güzel bir uyum yakaladı.Ama yılın çifti diyemem.Bir Goblin ve gelini kadar yakıştıramadım.O da tiplerinden ötürü.Nedense...oturtamadım.Bilmiyorum.

Yang Se Jong'a hangi aktrisler yakışır derseniz,Kim Ji Won olabilir.Kim So Hyun olmaz,belki Park Shin Hye olabilir.Evet,Park Shin Hye ile yakışırlar.

Ahn Hyo Seob ikinci adamımızdı.Bu çocuğu ikinci adamlıkla kaldıramam çünkü ben ikinci adam sevdalısıyım,olmaz! demiştim ama kaldırdım.Nasıl kaldırdım derseniz,19 yaşındaki bir ergeni oynayınca kaldırdım.30 yaşındaki kızla 19 yaşındaki adamı yakıştıramam arkadaş,tipi ne kadar iyi olursa olsun.

Jennifer karakteri var dizide.Başta acayip irrite oldum bu kadına.Robot gibi konuşuyordu,gereksiz gereksiz triplere giriyordu falan.Ama kanım ısınıverdi bir anda.Dizide öyle bir karaktere gerek varmış aslında.Ortamı ısıtmak,ara diyalogları sağlamak için.


Ahn Hyo Seob'un arkadaşları süperdi!Çok sıcaklardı,tipini yediklerim.Yanaklarını mıncırasım geldi sürekli.

Neyse,bu yazı dizinin konusundan çok yorumuna döndü o yüzden fazla uzatmıyorum.Sadece diyorum ki mutlaka mutlaka mutlaka izleyin.Ben izlerken çok eğlendim.Başrol ikili iyiydi,yan karakterler eğlenceliydi.Gözümü ekrandan ayıramadım,tatlılıklarına bir türlü doyamadım.

Not:Dizi 20 bölüm ve 12.bölüme kadar çevrildi.Online olarak devam eden bir dizi.Gene de kaçırmayın.Biraz bekleyeceksiniz ama ben beklediğimize değeceğini umuyorum.

2 yorum:

  1. ay izliyom yeni başladım her akşam izliyom çok seviyoom :) bir de your honor izliyom. o da şirin çok sefiyoom. bi dee, what's wrong with secretary kim? yeni bitirdim bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Your Honor'ı duydum ama izlemedim.What's Wrong with Secretary Kim güzel dizi,online takip ediyordum ama araya bir şeyler girince o da kaynadı gitti.12.bölümde falandım sanırım.Az kaldı kısa zamanda bitiririm :)

      Sil