16 Eylül 2018 Pazar

Bronz Atlı Kitap Yorumu


Allahım Allahım...

Ben uzun zamandır böyle kalbe dokunan,böyle naif,böyle deliresi bir aşk hikayesi okumamıştım.

Aslında yazılacak çok şey var ama okumak isteyenler için çok fazla ayrıntıya girip kitabın tadını kaçırmak istemiyorum.

O yüzden bu kitap yorumu bu kadar.Adios!

Dermişim :)

Ah Alexander ah Tatyana.Ne bileyim kitap övülürdü sevilirdi,ben de beklentiyi uzaya çıkardığım için beklediğimi kesin bulamayacağım triplerine girerdim.

Ama yok yok.Kitap abartıldığı kadar gerçekten var.Gerçekten.

Bu kadar detayı usta bir yazar olmadığın sürece yazamazsın.Cidden işinin ehli olman lazım böyle mükemmel yazabilmen için.

Wattpad hikayelerinin ne kadar uyduruk olduğunu böyle yazarların kitaplarını okudukça anlıyorsunuz. (her kitap yorumumda Wattpad'e diss atmam yalnız,benim bu Wattpad ile ne alıp veremediğim varsa)

Kitabın konusu 2.Dünya Savaşı'nda Rusya.Başrollerden biri asker diğeri saf,temiz bir kızcağız.Savaşı görmediği için ciddiye alamayan,ailesi onu erzak almaya gönderdiğinde dondurmasını keyifle yalayan bir kız.

İlk 80 sayfa alışamadım.Ama 800 sayfalık bir kitap için erken bir alışma süresi bence.Gene burada yazarın rolü-ustalığı büyük.

Alexander realist olarak kaleme alınmış bir karakter.Normalde şey olur ya hani,bir asker bir kıza aşık olduğu zaman eriyip biter,her istediğini yapacak kıvama gelir;herkese karşı sevgi dolu olur.

Hayır.Alexander gerçek bir asker nasılsa öyleydi.Çoğu zaman agresif.Laflarını dinletmeyi seven,biraz şerefsiz biraz haysiyetsiz.Gene de aşık olacaksınız bu karaktere :D

Yan karakterlerin başrole uydurulma biçimleri inanılmazdı.Kalması gereken kaldı,ölmesi gereken öldü ve her şey tam zamanında gerçekleşti.

Kitabın ikincisi varmış lakin okumadım.Okur muyum onu da bilmiyorum çünkü bu kitap devam kitabı niteliğinde değil.Sırf çok sattı diye ikincisinin çıktığını düşünüyorum ve alırsam parama yazık ederim diyorum.

Yine de belli olmaz.Okursam her halükarda bilgilendiririm sizi.

Kısaca paraya kıyın ve alın bu kitabı.Başından kalkamayacaksınız.

4 yorum:

  1. Senin anlatımından sonra merak ettim şimdi. :) Okumaya çalışacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ediyorum,verdiğin paraya değecek ve pişman olmayacaksın :)

      Sil
  2. heeey peki madem not aldıııım :)

    YanıtlaSil