15 Nisan 2017 Cumartesi

En İyi Running Man Bölümleri #2


Yazımızın ikinci bölümüyle karşınızdayız çingular!Yazının birinci bölümü için buraya tıklayabilirsiniz.

Üçüncü kısım için şuraya,dördüncü kısım için de şuraya tıklayabilirsiniz.

1)96.Bölüm

running man episode 96 ile ilgili görsel sonucu

Eski ünlü futbolcu Park Ji Sung ve Moon Lovers baş aktristi IU konuklarımız.

Sizlere Park Ji Sung'un olduğu RM bölümlerini sık sık söyleyeceğim çünkü ben bu adama bayılıyorum.Komedyenlere taş çıkartacak espirileri ve içimizden biri gibi hissettiren samimiyeti kendine bağlayan en iyi özellikleri :)

IU pek ön planda değil bu bölümde.Zaten Ji Sung varken hiçbir konuk ön planda olamıyor ya neyse.

Bu bölümde her Ji Sung bölümünde olduğu gibi ana tema futbol.Ama sadece futbol değil.Futbolla harmanlanmış zekice metaforlar da var.


2)211-212.Bölüm

running man episode 212 ile ilgili görsel sonucu

Bu bölümde konuklarımız dopdolu.

Kim Tae Woo,Song Eun Yi,Lee Sung Jae gibi isimlerin yanı sıra (çaktırmayın ben de tanımıyorum :) Healer'dan hatırlayacağınız Ji Chang Wook,ünlü solo şarkıcı Ailee ve 2AM'den Seulong konuk koltuklarını dolduruyor.

Herkes ikişer kişilik takımlarla zorlu (bizlere göre komik :) lunapark mücadelelerini atlatmaya ve ondan sonra gelen görevleri tamamlamak zorundalar.

Ben team Ji Chang Wook-Lee Kwang Soo'cuydum. ^^


3)300.Bölüm

running man episode 300 ile ilgili görsel sonucu

Running Man'in 300.bölümü şerefine konuk BTS!

7 vs 300 temalı bu bölüm,gülmekten karnınıza ağrılar sokacak ;)

Başta sıkılıp bölümü izlememezlik etmeyin.Çünkü ben zamanında öyle yapmıştım ve izledikten sonra kendimi birkaç dakika yumruklamak zorunda kaldım. ''Aferin SeRa!''


4)304.Bölüm

running man episode 304 ile ilgili görsel sonucu

Konuklarımız Doctors oyuncularından Park Shin Hye,Lee Sung Kyung,Kim Min Suk ve Yoon Kyun Sang.

Bu bölümde yukarıdaki 3 güzel oyuncumuzdan biri gerçek diğer ikisi sahte kraliçe.Diğer üyeler gerçek olan kraliçeyi bulup onun peşinden gitmek zorunda.Tabii kraliçeler ''Ben sahteyim!'' diye ortalıkta dolaşamıyor çünkü işin ucunda güzel mi güzel bir taç var.Hem de gerçek elmaslardan :)

Birkaç ipucu veriliyor erkeklerimize ve onlar da bu ipuçlarından yola çıkarak gerçek kraliçeyi bulmaya çalışıyorlar.Eğer bulamazlarsa işin sonunda kötek var :)


Bugünlük de bu kadar canolar.Yazımın üçüncü bölümünde görüşmek üzere.Kendinize iyi bakın!


4 yorum:

  1. tam br running man manyağı olarak blogu yeni keşfettğime inanamıyorum! bu bölümler cidden süperdi. özellikle ji sung'lu olanları bende çok seviyorum sanki her sene mutlaka gelmeliymiş gibi bir alışkanlık ve his var, gözüm arıyo adamı yani^^
    derlemeyi beğendi gerçekten ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak bir noktamız varmış,hoşgeldin :)
      Jisung'a bayılıyorum ben de :) Evlendiğini duyduğumda birkaç gün depresyona girmiş olabilirim.
      Teşekkürler her zaman beklerim :)

      Sil