6 Nisan 2017 Perşembe

Doktorlar (Koreli Olan) Dizi Yorumu


doctors pinterest korean ile ilgili görsel sonucu

Dizi yorumu yapmayı özlemişim arkadaş ya!Kitap yorumları da bir yere kadar oluyor valla :)

Evet,Doctors adlı dizimiz aynı bizim Doktorlar gibi çok içten,samimi aşklı meşkli bir dizi.

Ben beğendim canolar.Ama geçen Ramazan'da bizim has be has Türk yapımı Doktorlar'ı izleseydim bu kadar beğenmeyebilirdim :)


Oyuncular


Park Shin Hye-Yoo Hye Jung


doctors park shin hye ile ilgili görsel sonucu



Kim Rae Won-Hong Ji Hong

kim rae won pinterest ile ilgili görsel sonucu


Lee Sung Kyung-Jin Seo Woo

doctors lee sung kyung ile ilgili görsel sonucu



Yoon Kyun Sang-Jung Yoon Do


İlgili resim


Dizinin kısaca konusu:Park Shin Hye çocukluğunda zor bir yaşam sürmüştür.O,herkesin istediği gibi hanım hanımcık bir kız değil,erkeklerle dövüşüp onları yere seren bir kızdır.Ama bazı olaylar baş gösterince kızımız bir azimle çalışır ve bir şekilde doktor olmayı başarır.


Dizi hakkında yorumlarım;

doctors park shin hye izle ile ilgili görsel sonucu
  • Park Shin Hye'nin umursamaz biraz kaba ama buna rağmen içtenliğinden taviz vermeyen bir karakter olmasını sevdim.Oyunculuğu ise mü-kem-mel-di.
  • Başrol ahjussi'miz Kim Rae Won çok datluydu be!Bu role hangi ünlü aktörü koyarsan koy,bu sevecenliği ve istikrarı yakalayamazdı.
  • Dizi için yaptığım atıf üzerine de anladığınız gibi farklı tiplemelerin hasta hayatları,yaşam zorlukları ve doktorlarımız arasındaki hırs,rekabet,aşk ve öpücükler dizinin ana unsurları.
  • Belki doktorların konu edildiği her dizi aynı çizgi üzerinden yürüyor ama burada kilit nokta dizinin işleniş ve ilerleyiş biçimi diye düşünüyorum.
  • Bazı bölümlerde ünlü konuk oyuncular var.Özellikle benim göz bebeğim Jisoo var.O olunca tadından yenmez zaten :)
doctors ji soo ile ilgili görsel sonucu
Rabbim seni bana yazmış Jisoo!
  • Bu karakterler üzerinden aktarılan hüzünlü yaşamlar her bölümde biraz tuzlu su biraz da mukus akıtmanızı sağlayabiliyor.Hıııkkkğğğğğğ.Öhü öhü öhü :(
  • Doktorların aşkının yetişkin düzeyde ilerleyip mıç mıç bir hale sokulmaması diziyi izlettiren belirgin ana faktördü.
  • Her hasta hikayesi zamanında başlayıp zamanında sonlandı.Ne çok sıkıldık ne de büyük bir tatminsizlik yaşadık.
  • Shin Hye'nin arkadaşı pek bi tatlişti.Hele lezbiyen olayı beni bitirdi,kahkaha krizlerine soktu :)
  • Diğer yan karakterler dizi boyunca zevkimize zevk kattı.Onları buradan kocaman öpüyor,tembelliğimin verdiği pislik durumdan dolayı isimlerini yazmadığım için hepsine ayrıca özürlerimi iletiyorum!

Diziyi ben beğendiğim canlarım.İzlemenizi de tavsiye ederim.Hepinizi kocaman öpüyor,seviyor ve sarılıyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder