17 Nisan 2017 Pazartesi

İzleme Listeme Aldım! The Liar and His Lover

the liar and his lover ile ilgili görsel sonucu

Uzun zamandır dizilerden kopuğum.Sadece Kore değil,diğer ülke dizilerimden de.

Ama sonuçta ben burada Kore dizi yorumları yapıyorum ve amacım sizi az da olsa bilgilendirmek.Bu yüzden daha fazla üzerine düşmeliyim,haklısınız.

Peki dizilerden neden uzaklaştım?

Bahane üretmeyi sevmem.Ne dersem diyeyim boş bir bahaneden farksız olacak sizler için.O yüzden günlük koşuşturmacalar deyip,üstünü kapatalım.

Ama şöyle de bir algı oluşmasın.Ben iyi-kötü her diziyi izlerim diye bir şey yok.Daha o sabıra eremedim.

Kadrolarını,konularını beğenirsem ancak öyle izleyebiliyorum maalesef.

Çünkü Kore dizi sektörü yerinde saymaya başladı artık.Farklı oyuncular,farklı mekanlarla aynı konseptler oynatılmaya devam ediyor.

Bu diziyi de izlemeyi düşünmüyordum,ne yalan söyleyeyim.Lee Hyun Woo'yu gelişmiş bir aktör olarak görmüyorum daha.Kız desen...ı-ıh.

Konusu da klasik tabi.Bıhtım bu klasiklerden bıhtım!

Her zaman aşk konulu diziler koymayın be kardeşim.Daha doğrusu ana tema sadece aşk olmasın.Harmanlayın onunla bununla.

Bunun en büyük örneği de Goblin zaten.Kore dizi izlemeyen kesime bile kendini sevdirdi dizi.Çünkü mıç mıç aşk yoktu sadece.Fantastik ögeler vardı,hikaye genişletilmiş;tek bir çift üzerinden akmamıştı.Blah blah blah...Böyle uzayıp gider.

Lee Hyun Woo'yu bir ara başlayıp bıraktığım Moorim School'da izlemiştim.Fena değildi.Dediğim gibi biraz daha yoğurulması lazım.Kim bilir?Belki bu diziyle birlikte o seviyeye gelmeyi başarmıştır.

Başrol kız (hemen google amcaya soralım) Joy,Red Velvet grubu üyesiymiş.Ben tatliş tatliş takılıp yapmacık hareketler sergileyen o kız gruplarından nefret ediyorum.O tip grupların tek amacı insanların kompleksleri üzerinden prim yapmak.

Ve şarkıcıların oyuncu olmasını desteklediğimi pek söyleyemem.Arada istisnalar var tabi ama herkes işini yapsın,sarkmasın ona buna sırf göz önünde kalabilmek için.Ki zaten bu tiplerin oyunculuğa sokulmasının en büyük sebebi,sırf ünlü olması.Yetenek ikinci planda kalıyor maalesef.

Umarım Joy ablamız beni yanıltır ve dizi Goblin'den sonra izleyeceğim güzel diziler listemde yer edinmeyi başarır.

Dizinin Konusu:Lee Hyun Woo başarılı bir bestekardır fakat kendisini saklamakta,kimse onun gerçek kimliğini bilmemektedir.Aşk konusunda fazla dikkatli davranan Lee Hyun Woo,muhteşem sesli lise öğrencisi Joy'a bir şekilde aşık olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder