24 Nisan 2017 Pazartesi

K-Magazinden Kesitler #3

ıu gd palette ile ilgili görsel sonucu

Haftanın K-Magazinin'den haberleri paylaştığım postumun üçüncü kısmına hoşgeldiniz.Lafı uzatmadan hemen haberlerimize geçelim.


1)Suzy Kendi Ajansını mı Kuruyor?

suzy pinterest ile ilgili görsel sonucu

31 Mart'ta Suzy'nin JYP Ent. sözleşmesi bitiyor.

Diğer şirketlerden gelen teklifleri de geri çevirdi ünlü şarkıcı.

İddia edilenlere göre Suzy sözleşme yenilemeyi düşünmüyor ve kendi ajansını kurmanın planlarını yapıyor.

Bir ajans kurmak çocuk oyuncağı değil.Eğer Suzy'nin önceden bir birikimi varsa ya da şimdiye kadar bu planını bir şekilde basından uzak tutmaya çalışmış da bizim şimdi haberimiz oluyorsa,mantıklı.Onun dışında pat diye kalkıp bir ajans kurması imkansız.Yani haberler asılsız olabilir.

Gene de tam bir açıklama yapılmadı.Gelişmeleri takip edeceğiz.


2)IU-GD Düeti Palette Tüm Listelerde All-Kill Yaptı

ıu gd palette ile ilgili görsel sonucu

IU'nun Palette albümü geçenlerde yayınlanmıştı.

IU-GD işbirliğinden oluşan ve albüme ismini veren Palette isimli şarkı bütün listeleri alt üst etti ve tescilli all-kill yapmayı başardı.

Şarkıyı dinledim.Mükemmel değil ama kötü de değil.Genel olarak beğendim.Ama klibini her şeyden çok beğendim.Uzun zamandır böyle kaliteli bir k-pop klibi izlemiyordum.İnsan şarkıyı sevmese bile sırf klibi için şarkıyı iki-üç kez oynatıyor.Klipte GD'nin olmaması beklediğimiz bir şey değildi o yüzden biraz hayal kırıklığına uğradık ama GD ve karizması öyle rastgele kliplerde oynamıyor,biliyorsunuz.

Şuan klibin Y'tube'daki oynatma sayısı 7 milyonu aşmış durumda.Tebrikler IU!

Klibe aşağıdan ulaşabilirsiniz.




3)Nisan Ayı Marka İtibar Sıralaması Açıklandı

ıu gd palette ile ilgili görsel sonucu

Araştırma Koreli İş Araştırma Enstitüsü tarafından yürütülüyor.

Nisan ayının marka itibar sıralamasında IU birinci sıraya yerleşti.

İkinci sırada BTS geliyor.

Dördüncü sırada Blackpink,onuncu sırada Bigbang var.

Son sıralara gerileyen isimler ise Suzy,Block B,Jay Park ve İnfinite.

IU'nun birinci sırayı çekmesine hiçbirimiz şaşırmadık.Block B ve İnfinite'ın çalışmaları şuan askıda olduğu için bu sırada olmaları bile bir başarı diye düşünüyorum.



4)KARD,Rumor İsimli Şarkısının Tanıtım Videosunu Yayınladı

kard pinterest ile ilgili görsel sonucu

Oh Na Na şarkısıyla çıkış yapan çaylak grubun Rumor isimli şarkılarının fragmanı 22 Nisan'da yayınlandı.

LG G6'nın global elçileri oldukları için tanıtımın başında bununla ilgili bir açıklama bizi karşılıyor.

Klibin tam hali 24 Nisan'da yayınlanacak.

Fragmana aşağıdan ulaşabilirsiniz;





5)Cha Seung Won Ekranlara Geri Dönüş Yapıyor

cha seung won pinterest ile ilgili görsel sonucu

Cha Seung Won Tokyo'da bir hayran buluşmasına katıldı.Orada hayranının ''Bir proje teklifi var mı?'' sorusu üzerine yeni bir dizi üzerinde çalıştığını,Ekim ayında çekimlere başlayacağını söyledi.

Cha Seung Won en son MBC dizisi Splendid Politics'de rol oynamıştı.

Ben Cha Seung Won'u ilk defa,göklere çıkarılan Greatest Love'da izlemiştim.O kadar abartılı yorumlar okuduğumdan dolayı sanırım,diziyi çok fazla sevememiştim

Cha Seung Won'u ise sevmiyorum.Dizisini iple çektiğim söylenemez.


Bu haftaki dedikodularımızdan bu kadar.Bir dahaki postta görüşmek üzere!

Not:Bilgiler Korezin'den alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder