18 Nisan 2017 Salı

Söz Dizisi

söz dizi ile ilgili görsel sonucu

Kötü Çocuk'tan sonra yurt dışına kaçmasını beklediğimiz Tolga Sarıtaş,geçenlerde Söz adlı diziyle ekranlara merhaba dedi.

Şaka bir yana,Kötü Çocuk'tan sonra adamın harcanacağını düşünmüştüm ama bomba gibi geldi maşallah.Kötü Çocuk da kariyerinde kara bir leke olarak yer edinmiş oldu. (2 sene sonra Kötü Çocuk 2 çıkarsa beni pıçaklayın)

tolga sarıtaş pinterest ile ilgili görsel sonucu

Neyse yavaştan yazımıza giriş yapalım.

Ben Türk dizileri izlemiyordum birkaç yıldır.Bir ay önce babamgille otururken tesadüfen İçeride'yi izlemiş bulundum ve bayıldım.

Tabi bölüm olmuş 25.Bu kadar bölümü izlemek benim tembellik prensibime ters düştüğü için babamdan aldığım beş dakikalık özetle bütün diziyi çözdüm ve pazartesileri başladım izlemeye.

Arada kaçırdığım zamanlar olsa da izliyordum genelde.

Son zamanlarda bütün kanallarda askeri dizi fragmanları patlama yaptı.''Hadi hayırlısı.'' dedim kendi kendime.

Söz'ün fragmanını izlediğimde ise baya dikkatimi çekmişti.Dedim ben bunu izlerim.

Bekliyorum bekliyorum ne zaman çıkacak bu dizi diye (gününe bakmaya üşenmiş olabilirim).

Gecenin bir yarısı kıçımı devirmiş,elimde telefon ve sadece ses çıksın diye açtığım televizyonla baş başaydık.Bi' baktım ve...ana!

Dizi başlamış da tekrarı veriliyor.Ee artık bak şunun gününe dedim, ve baktım.Bakmaz olaydım.

Kaç yıl sonra kafama uygun bir dizi bulmuşum.Televizyonla ilişki içine girdiğim tek gün o gün ve işe bak?Söz de o günmüş.

''Allah'ım ne günah işledim?'' diye yukarılara doğru konuşurken fark ettim.Bir seçim yapmam gerekiyordu artık.

''Yarabbi bana doğru yolu göster.'' diye gitmediğim camiler,tapınaklar kalmadı.

Sonunda kararımı vermiştim.SÖZ.

Çağatay telepati yoluyla düşüncelerimi mi okudu ne yaptı,aradı beni geçen gün.

-SeRa,duyduğuma göre beni izlemeyi bırakmışsın?

-ÇaĞaTycghm öyle oldu biraz yha s.s

-Hani gardaştık,hani beni beyendiydin?Wer is dı adalet?!

diye triplenince şoka uğradım.''Ulan bu ne ara İstanbul Türkçe'sinden Konya Türkçesine geçti?'' diye nöronlar kesti bağlantıyı.

O ara bayılmışım şoktan,beni zar zor uyandırmışlar.Elime telefonu aldım baktım hala aramada.''Söz ver gız,izleyecen demi İçeride'yi?''

''Bebeğim ben sözümü Söz'den yana kullandım.'' diye iğrenç bir espiri yapınca kapattı yüzüme.Geçen gönlünü aliyim diye aradım,engel atmış.

Yani Tolgacım,bak senin için Çağatay'dan bile vazgeçtim.Bekliyorum artık bi' ara sor yani.Numaram 05*****

Dizi on numara,beş yıldız.Duygusal ögeler ön planda bu yüzden daha da bağlanıyorsunuz diziye.

Sonuç olarak canlarım,izleyin bu diziyi.Pişman olmayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder