8 Temmuz 2016 Cuma

Yabancı Arkadaş Trafiği


İnterpals sayesinde edindiğim birçok yabancı arkadaşım oldu.Bazılarıyla başta çok güzel sohbetler etsek de,sonradan sapıtmaya başlayanı da bir hayli fazlaydı.

Polonyalı bir arkadaşım vardı.Uzun süre konuştuk birbirimizle.Bir süre sonra sürekli aynı şeyleri sormaya devam etti:'Erkek arkadaşın var mı?Neden yok?Olmasını istemez misin'.'Yok,ben bu aralar bir ilişki istemiyorum.'diyorum.'Senin için iyi olmaz mı,Yalnız hisset miyor musun?' Bunun niyetini anladım ben fakat bozuntuya vermedim.Bir gün mesaj atmış:'Senden çok hoşlanıyorum,seni görmek istiyorum,lütfen benimle birlikte ol.' Yav kardeş,sen beni ne kadar zamandır tanıyorsun da seviyorsun?

Bir ara konuşurken birbirimize adreslerimizi vermiştik.Hani olur da bir hediye falan göndeririz diye.Adam iyice çığrından çıktı.Bana dünyanın öbür ucundan her ay hediye göndermeye başladı.Ben de engelledim.Benim çok sevdiğim bir abim TNT'de çalışıyor.'SeRa,seninki pes etmiyor valla.Geriye gönderdiğimiz hediyelerin haddi hesabı yok.' dedi.

Bir süre göndermedi,dedim kurtulduk.Derken geçenlerde gene göndermiş.Umarım bu son olur.Bakarsınız bir Polonyalı ile evlenirim :)

Başta çok güzel geliyordu birçok yabancı arkadaşımın olması.Fakat şu yaşadığım olaylar beni ister istemez daha temkinli biri olmaya itti.

Anlatmak istediğim şu;yabancı arkadaşlar edinmek,onların kültürlerini öğrenmek istiyoruz.Özellikle Kore dizileri izleyenlerde bu istek daha aşırı bir hal alıyor.Ancak yabancı arkadaşlar edinirken dikkatli olmakta fayda var.Benim tavsiyem,çok ama çok sevdiğiniz birkaç arkadaşınızla samimiyeti ilerletin.Mümkünse adresinizi de kolay kolay vermeyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder