10 Temmuz 2016 Pazar

Zirveye Tırmanan Trt1 Dizileri


Trt 1 yayına koyduğu dizileriyle son üç yılın en büyük yükselişini gösterdi.Özellikle tarihi dizileriyle.Başta Diriliş olmak üzere Filinta,Sevda Kuşun Kanadında ve daha nicesi.Tarihi dizilerin yanında komedi türündeki dizileriyle ön plana çıkıyor Trt 1.Kore dizisi 'What Happens to My Family'den uyarlama Baba Candır,reytingleri tavan yapmış komedi türünün en önemli dizisi.

Dizi oyuncuları bir Beren Saat ya da Burak Özçivit olmasa da,gene de hatırı sayılır kişiler.Yüzünü görmediğim oyuncuların bile başrolde görmüşlüğüm var ama.Oyunculardaki potansiyeli erken mi fark ediyorlar ne yapıyorlar bilmiyorum.Ünlü oyuncuları dizilerde oynatmak reytingler için en büyük koz olsa da bu bile yetmeyebiliyor bazen.Trt 1 bunu başardı.Bana göre Trt 1'in en büyük artısı kaliteli bir senarist kadrosuna sahip olması.

Dizileri bu kadar izlenesi yapan diğer bir faktör devam ettirilemeyen kurgunun gereksiz şekilde uzatılmaması.Bölümleri aşırılaştırılmış ve sıkıcılaşmış hiçbir Trt dizisine rastlamadım.En azından Fox dizileri gibi değil.Örneğin bizi illalah ettiren ve 'Bitsin artık!' dediğimiz Kiraz Mevsimi.Ya da ana olaydan tamamen saptırılmış,bütün oyuncuları birbirine aşık olacak kadar vakit geçirmiş O Hayat Benim.Geçenlerde rastladım,sezon finali diye fragmanı yayınlandı.Ne diyelim,daha nice sezon finallerine (!) inşallah.

Bence Trt 1 dizi kurgularını bu şekilde devam ettirmeyi başarabilirse,ünlü oyuncuları da kadrosuna katıp daha iyilerini başarabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder